Mortal Kombat - Armageddon Ps2 játék PAL (használt)
Mortal Kombat - Armageddon Ps2 játék PAL régió, használt, újszerű, ellenőrzött
minőség. A Mortal Kombat: Armageddon a hetedik fő videojáték a Mortal Kombat
verekedős játéksorozatban. A PlayStation 2 és Xbox verziók 2006 októberében A
játékmenet számos elemet megőrzött a korábbi Mortal Kombat Deadly Alliance és
Deception elemekből , beleértve a karakterek többféle harci stílusát is. Az
előző játékokban előírt Fatalities helyett a játékosok most létrehozhatják saját
Fatalitásukat véres támadások sorozatából. Egyedi karaktert is megtervezhetnek a
Kreate a Fighter mód használatával. A játék tartalmazza a Deception
történetalapú Konquest módot is , amely most a harcos Taven szerepét tölti be,
akinek le kell győznie gonosz testvérét, Daegont. Elődjét, a Puzzle Kombat-t
követi egy új minijáték , a Motor Kombat, egy rajzfilmszerű vezetési játék,
amelyre Mario Kart hatást gyakorolt.. Az Armageddon az utolsó Mortal Kombat
játék hatodik generációs konzolokra , és az első a hetedik generációs konzolokra
a Wii -re való kiadással . Minden karakternek két harcstílusa van (a Deadly
Alliance és Deception játékban korábban elérhető három helyett ), egy kéz a
kézben és egy fegyver. Néhány nagyobb főnöknek, mint például Onagának, csak egy
harci stílusa van. Más karaktereknek, mint például Smoke és Mokap, nem
fegyverstílusuk van, hanem egy második fegyvertelen stílusuk. Szintén újdonság a
sorozatban a Fatality létrehozásának lehetősége . Ezek az egyéni halálesetek
olyan parancsok állandó sorozatát jelentik, amelyeket a játékosok adnak be, amíg
a haláleset véget nem ér. A Fatalities végrehajtásának ez a módszere felváltja a
korábbi Mortal Kombat játékok karakter-specifikus Fatalities-eit, ahol a
játékosok egyszerűen csak beírtak egy bemenetet, és filmszerűen nézték meg a
Fatalitást. Ahogy a lejátszó minden egyes bemenetet hozzáad, kevesebb idő áll
rendelkezésre a további bevitelekre, és néhány lépést nem lehet megismételni.
Tizenegy szint érhető el a Kreate a Fatality segítségével, a legalacsonyabb az
alap halálozás, a legmagasabb pedig az Ultimate Fatality. Minél nagyobb a
bemenetek száma a Fatality számára, annál több koint (a játékon belüli
pénznemet) kap a játékos. A Konquest mód az Armageddonban a Deception -ben
látott mód kombinációja a Mortal Kombat: Shaolin Monks spin-off kalandcíméből
kölcsönzött elemekkel . A történet középpontjában Taven és Daegon áll, két
testvér, akiket felfüggesztett animációba helyeztek, mert anyjuk, Delia
(varázslónő) és apjuk, Argus (az édeni védőisten) előre látta a Mortal Kombat
harcosai által előidézett kataklizmát. Ébredésük a Konquest módba vezet, ami
viszont a játék szokásos játékához vezet.
minőség. A Mortal Kombat: Armageddon a hetedik fő videojáték a Mortal Kombat
verekedős játéksorozatban. A PlayStation 2 és Xbox verziók 2006 októberében A
játékmenet számos elemet megőrzött a korábbi Mortal Kombat Deadly Alliance és
Deception elemekből , beleértve a karakterek többféle harci stílusát is. Az
előző játékokban előírt Fatalities helyett a játékosok most létrehozhatják saját
Fatalitásukat véres támadások sorozatából. Egyedi karaktert is megtervezhetnek a
Kreate a Fighter mód használatával. A játék tartalmazza a Deception
történetalapú Konquest módot is , amely most a harcos Taven szerepét tölti be,
akinek le kell győznie gonosz testvérét, Daegont. Elődjét, a Puzzle Kombat-t
követi egy új minijáték , a Motor Kombat, egy rajzfilmszerű vezetési játék,
amelyre Mario Kart hatást gyakorolt.. Az Armageddon az utolsó Mortal Kombat
játék hatodik generációs konzolokra , és az első a hetedik generációs konzolokra
a Wii -re való kiadással . Minden karakternek két harcstílusa van (a Deadly
Alliance és Deception játékban korábban elérhető három helyett ), egy kéz a
kézben és egy fegyver. Néhány nagyobb főnöknek, mint például Onagának, csak egy
harci stílusa van. Más karaktereknek, mint például Smoke és Mokap, nem
fegyverstílusuk van, hanem egy második fegyvertelen stílusuk. Szintén újdonság a
sorozatban a Fatality létrehozásának lehetősége . Ezek az egyéni halálesetek
olyan parancsok állandó sorozatát jelentik, amelyeket a játékosok adnak be, amíg
a haláleset véget nem ér. A Fatalities végrehajtásának ez a módszere felváltja a
korábbi Mortal Kombat játékok karakter-specifikus Fatalities-eit, ahol a
játékosok egyszerűen csak beírtak egy bemenetet, és filmszerűen nézték meg a
Fatalitást. Ahogy a lejátszó minden egyes bemenetet hozzáad, kevesebb idő áll
rendelkezésre a további bevitelekre, és néhány lépést nem lehet megismételni.
Tizenegy szint érhető el a Kreate a Fatality segítségével, a legalacsonyabb az
alap halálozás, a legmagasabb pedig az Ultimate Fatality. Minél nagyobb a
bemenetek száma a Fatality számára, annál több koint (a játékon belüli
pénznemet) kap a játékos. A Konquest mód az Armageddonban a Deception -ben
látott mód kombinációja a Mortal Kombat: Shaolin Monks spin-off kalandcíméből
kölcsönzött elemekkel . A történet középpontjában Taven és Daegon áll, két
testvér, akiket felfüggesztett animációba helyeztek, mert anyjuk, Delia
(varázslónő) és apjuk, Argus (az édeni védőisten) előre látta a Mortal Kombat
harcosai által előidézett kataklizmát. Ébredésük a Konquest módba vezet, ami
viszont a játék szokásos játékához vezet.
Adatlap
Ár: | 24.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Játék: | Playstation |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 25 alkalommal |
A hirdető adatai
Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Mortal Kombat - Armageddon Ps2 játék PAL (használt)" című hirdetést látja. (fent)