
Dante's Inferno Xbox 360 játék (használt)
Dante's Inferno Xbox 360 játék, használt, újszerű, ellenőrzött. A Dante's
Inferno egy 2010-ben megjelent akció-kalandjáték, amelyet a Visceral Games
fejlesztett és az Electronic Arts adott ki Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra és
PSP-re. A játék szabadon adaptálja Dante Alighieri Isteni színjátékának első
részét, a Pokolt, egy sötét, brutális és vizuálisan lenyűgöző utazásra invitálva
a játékosokat. Történet és Környezet A játék a keresztes hadjáratok idején
játszódik, főszereplője Dante, egy templomos lovag, aki visszatérve otthonába
borzalmas látvánnyal szembesül: kedvesét, Beatricét megölték, lelkét pedig
Lucifer elrabolta, hogy a pokolba vigye. Dante elhatározza, hogy követi
szerelmét a túlvilágra, és szembeszáll a Pokol urával. Az útja során Dante a
pokol kilenc körén keresztül vágja át magát, beleértve a Limót, a Felszedést, a
Falánkságot, a Haragot, az Eretnekséget, az Erőszakot, a Csalást és az Árulást,
miközben szembenéz saját bűneivel és elnyeri a megváltást. A narratíva végig
kísérleteket tesz a pokol rétegeinek és lakóinak a bemutatására, hűen követve az
eredeti mű hangulatát, bár sok szabadságot vesz magának a történetvezetésben.
Játékmenet A Dante's Inferno játékmenete leginkább egy hack and slash stílusú
akciójáték, erősen emlékeztetve a népszerű God of War sorozatra. Dante két fő
fegyverrel harcol: a Kaszaval, amelyet magától a Haláltól szerzett meg, és a
Szent Keresztel, amely távoli támadásokra szolgál. A harcrendszer gyors és
dinamikus, kombinációkra épül, és lehetőséget ad a játékosnak, hogy különböző
speciális képességeket oldjon fel és fejlesszen. A játék során Dante lelkeket
gyűjt, amelyeket felhasználhat képességeinek és fegyvereinek fejlesztésére,
illetve új támadások és varázslatok elsajátítására. A harc mellett a játék
platforming elemeket és logikai feladványokat is tartalmaz, amelyek megszakítják
az állandó akciót, és némi változatosságot visznek a játékmenetbe. Az ellenfelek
sokszínűek és rendkívül fantáziadúsak, a kisebb démonoktól a hatalmas
főellenségekig, amelyek mindegyike a pokol egy-egy szegmensét szimbolizálja.
Egyedi mechanika a játékban a megbüntetési vagy megbocsátási rendszer, ahol a
legyőzött lelkeket vagy a pokolba küldhetjük, megbüntetve őket, vagy
megbocsáthatunk nekik, ami eltérő jutalmakat és a karakter képességeire is
hatással lehet. A Dante's Inferno egyik kiemelkedő erőssége a vizuális
megjelenítés és a hangulat. A pokol kilenc körének ábrázolása rendkívül kreatív
és gyakran gyomorforgatóan részletes, hűen adja vissza az eredeti mű sötét és
nyomasztó atmoszféráját. A karaktermodellek, az ellenfelek és a
környezettervezés mind hozzájárulnak a játék egyedi és emlékezetes
látványvilágához. A harcrendszer folyékony és kielégítő, rengeteg lehetőséget
kínál a játékosoknak a pusztító kombinációk kivitelezésére. A főellenség harcok
grandiózusak és kihívást jelentenek, gyakran megkövetelve a játékostól a
stratégiai gondolkodást és a reflexek gyorsaságát. A hanganyag is kiváló, a zene
és a hangeffektek remekül erősítik a pokolban való utazás érzését. Bár a
történet szabadon értelmezi Dante művét, sikerül egy érdekes és egyedi
narratívát felépítenie. Összességében a Dante's Inferno egy bátor és ambiciózus
játék volt, amely merészen nyúlt egy klasszikus irodalmi műhöz, és egy
élvezetes, bár nem hibátlan, hack and slash élményt nyújtott az Xbox 360
tulajdonosoknak.
Inferno egy 2010-ben megjelent akció-kalandjáték, amelyet a Visceral Games
fejlesztett és az Electronic Arts adott ki Xbox 360-ra, PlayStation 3-ra és
PSP-re. A játék szabadon adaptálja Dante Alighieri Isteni színjátékának első
részét, a Pokolt, egy sötét, brutális és vizuálisan lenyűgöző utazásra invitálva
a játékosokat. Történet és Környezet A játék a keresztes hadjáratok idején
játszódik, főszereplője Dante, egy templomos lovag, aki visszatérve otthonába
borzalmas látvánnyal szembesül: kedvesét, Beatricét megölték, lelkét pedig
Lucifer elrabolta, hogy a pokolba vigye. Dante elhatározza, hogy követi
szerelmét a túlvilágra, és szembeszáll a Pokol urával. Az útja során Dante a
pokol kilenc körén keresztül vágja át magát, beleértve a Limót, a Felszedést, a
Falánkságot, a Haragot, az Eretnekséget, az Erőszakot, a Csalást és az Árulást,
miközben szembenéz saját bűneivel és elnyeri a megváltást. A narratíva végig
kísérleteket tesz a pokol rétegeinek és lakóinak a bemutatására, hűen követve az
eredeti mű hangulatát, bár sok szabadságot vesz magának a történetvezetésben.
Játékmenet A Dante's Inferno játékmenete leginkább egy hack and slash stílusú
akciójáték, erősen emlékeztetve a népszerű God of War sorozatra. Dante két fő
fegyverrel harcol: a Kaszaval, amelyet magától a Haláltól szerzett meg, és a
Szent Keresztel, amely távoli támadásokra szolgál. A harcrendszer gyors és
dinamikus, kombinációkra épül, és lehetőséget ad a játékosnak, hogy különböző
speciális képességeket oldjon fel és fejlesszen. A játék során Dante lelkeket
gyűjt, amelyeket felhasználhat képességeinek és fegyvereinek fejlesztésére,
illetve új támadások és varázslatok elsajátítására. A harc mellett a játék
platforming elemeket és logikai feladványokat is tartalmaz, amelyek megszakítják
az állandó akciót, és némi változatosságot visznek a játékmenetbe. Az ellenfelek
sokszínűek és rendkívül fantáziadúsak, a kisebb démonoktól a hatalmas
főellenségekig, amelyek mindegyike a pokol egy-egy szegmensét szimbolizálja.
Egyedi mechanika a játékban a megbüntetési vagy megbocsátási rendszer, ahol a
legyőzött lelkeket vagy a pokolba küldhetjük, megbüntetve őket, vagy
megbocsáthatunk nekik, ami eltérő jutalmakat és a karakter képességeire is
hatással lehet. A Dante's Inferno egyik kiemelkedő erőssége a vizuális
megjelenítés és a hangulat. A pokol kilenc körének ábrázolása rendkívül kreatív
és gyakran gyomorforgatóan részletes, hűen adja vissza az eredeti mű sötét és
nyomasztó atmoszféráját. A karaktermodellek, az ellenfelek és a
környezettervezés mind hozzájárulnak a játék egyedi és emlékezetes
látványvilágához. A harcrendszer folyékony és kielégítő, rengeteg lehetőséget
kínál a játékosoknak a pusztító kombinációk kivitelezésére. A főellenség harcok
grandiózusak és kihívást jelentenek, gyakran megkövetelve a játékostól a
stratégiai gondolkodást és a reflexek gyorsaságát. A hanganyag is kiváló, a zene
és a hangeffektek remekül erősítik a pokolban való utazás érzését. Bár a
történet szabadon értelmezi Dante művét, sikerül egy érdekes és egyedi
narratívát felépítenie. Összességében a Dante's Inferno egy bátor és ambiciózus
játék volt, amely merészen nyúlt egy klasszikus irodalmi műhöz, és egy
élvezetes, bár nem hibátlan, hack and slash élményt nyújtott az Xbox 360
tulajdonosoknak.

Adatlap
Ár: | 12.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Játék: | Xbox |
Feladás dátuma: | 2025.07.24 |
Eddig megtekintették 7 alkalommal |
A hirdető adatai

Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Dante's Inferno Xbox 360 játék (használt)" című hirdetést látja. (fent)