![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
A hazai, illetve a nemzetközi piacon is elismert, illatszer és háztartási vegyi
áru kereskedelemmel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi
pozícióba:IRODAI ADMINISZTRÁTORFőbb feladatok, munkák:Vevői megrendelések
fogadása és kezeléseKapcsolattartás az ügyfelekkelVevői és szállítói számlák
kiállításaÁru érkeztetés irodai részének lebonyolítása (szállítólevél rögzítés,
raktárral való egyeztetés, új cikkek törzsölése)Cash&carry vásárlók
kiszolgálásaBanki felület kezelése, átutalások rögzítéseHázi pénztár
kezeléseIBSystem vállalatirányítási rendszer kezeléseÁltalános adminisztráció,
ügyintézésAz álláshoz tartozó elvárások:Dinamikus, gyors, pontos
munkavégzésPozitív, proaktív, ügyfélbarát gondolkozásCsapatszellemJó
problémamegoldó készségMinimum középfokú iskolai végzettségMS Office magas
szintű ismerete2-3 év tapasztalat hasonló munkaterületenLegalább középfokú angol
nyelvtudásAmit kínálunk:Saját állományban történő alkalmazás, határozatlan idejű
munkaszerződésTeljes munkaidőCsaládias légkör, jó hangulatA vendégkörből
fakadóan nemzetközi közegKezdő fizetés: 379 000 Ft alapbér+ 27 000 Ft
szépkártyaJutalom féléves időszakonként: egy évben átlagosan 4 havi nettó
fizetés a jutalom: 1 624 000 FtEgyéb juttatás: 315 000 Ft "nyári pénz"A próbaidő
3 hónap amely időszak alatt szabadság nem megengedett és alapbér jár.Amennyiben
a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje
el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre:
bp1593@worklife.hu
áru kereskedelemmel foglalkozó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi
pozícióba:IRODAI ADMINISZTRÁTORFőbb feladatok, munkák:Vevői megrendelések
fogadása és kezeléseKapcsolattartás az ügyfelekkelVevői és szállítói számlák
kiállításaÁru érkeztetés irodai részének lebonyolítása (szállítólevél rögzítés,
raktárral való egyeztetés, új cikkek törzsölése)Cash&carry vásárlók
kiszolgálásaBanki felület kezelése, átutalások rögzítéseHázi pénztár
kezeléseIBSystem vállalatirányítási rendszer kezeléseÁltalános adminisztráció,
ügyintézésAz álláshoz tartozó elvárások:Dinamikus, gyors, pontos
munkavégzésPozitív, proaktív, ügyfélbarát gondolkozásCsapatszellemJó
problémamegoldó készségMinimum középfokú iskolai végzettségMS Office magas
szintű ismerete2-3 év tapasztalat hasonló munkaterületenLegalább középfokú angol
nyelvtudásAmit kínálunk:Saját állományban történő alkalmazás, határozatlan idejű
munkaszerződésTeljes munkaidőCsaládias légkör, jó hangulatA vendégkörből
fakadóan nemzetközi közegKezdő fizetés: 379 000 Ft alapbér+ 27 000 Ft
szépkártyaJutalom féléves időszakonként: egy évben átlagosan 4 havi nettó
fizetés a jutalom: 1 624 000 FtEgyéb juttatás: 315 000 Ft "nyári pénz"A próbaidő
3 hónap amely időszak alatt szabadság nem megengedett és alapbér jár.Amennyiben
a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje
el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi email címre:
bp1593@worklife.hu
Részletek...
Adatlap
Ár: | 0 Ft |
Fizetés: | Fix fizetés |
A hirdető: | Munkaadó |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | IRODAI ADMINISZTRÁTOR |
Feladás dátuma: | 2025.02.01 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai
Kapcsolat a hirdetővel...
Munka Magyarországon rovaton belül a(z) "IRODAI ADMINISZTRÁTOR" című hirdetést látja. (fent)