
A NYERŐ STRATÉGIA FELTÉRKÉPEZÉSE
Sikeres stratégia fejlesztése és végrehajtása turbulens piaci környezetben
Szerzők: Marc Baaij, Patrick Reinmoeller Pallas Athéné Könyvkiadó Kft., 2019 A
mai változékony, bizonytalan, komplex és kevésbé egyértelmű világban a
vezetőknek egyre több stratégiai szinten jelentkező kihívással kell
szembenéznie, e megváltozott helyzet pedig új tervezési eszközöket kíván. A
holland Erasmus University Rotterdam School of Management intézmény, valamint a
brit Cranfield University School of Management kutatói és oktatói, Marc Baaij és
Patrick Reinmoeller 16 évnyi kutatásukra alapozva, a 21. századi feltételeknek
megfelelő, a korábbiakban az üzleti tervezésben alkalmazottakhoz képest merőben
eltérő, új módszert dolgoztak ki. E nem konvencionális metódus és
stratégiafejlesztési eszköz vizuális alapon, egyfajta térkép segítségével képes
bátorítani és felhatalmazni a kollégákat, hogy aktív részesei lehessenek a
vállalat jövőtervezésének. A közös gondolkodás révén kialakuló elköteleződés
pedig egyenes úton vezet a megvalósításhoz szükséges támogató hozzáállás felé.
Segítségével emellett a szervezetek azonosíthatják és kezelhetik a stratégiai
változásokat visszavető gátakat, nyerő pozícióba kerülhetnek, és gyakorlati
szempontból is jól teljesíthető döntéseket hozhatnak. A kötet továbbá nem csupán
tartalmában, szerkezetében is hitelesen tükrözi az állandó változás és a tanulás
szükségességét, ehhez pedig minden lehetséges műfaji eszközt megragad. A
fejezetek elején elmés visszakérdezések és lényegre törő összefoglalások
találhatóak. Az olvasók szempontjából továbbá megnyugtató pont, hogy az
ismertetett új módszert a szerzők a korábbiakban használatos tervezési
eszközöktől nem elszigetelten, hanem azokkal együttesen, kiegészítő jelleggel és
kombinálható módon kezelik. Mindemellett azonban kiemelik, hogy a módszer és
alkalmazása nem független a vezető alapszemélyiségétől, a 21. századi üzleti
környezetben ugyanis minél nagyobb a bizonytalanság foka, annál nagyobb
agilitásra van szükség. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2019
Terjedelem: 244 oldal
Szerzők: Marc Baaij, Patrick Reinmoeller Pallas Athéné Könyvkiadó Kft., 2019 A
mai változékony, bizonytalan, komplex és kevésbé egyértelmű világban a
vezetőknek egyre több stratégiai szinten jelentkező kihívással kell
szembenéznie, e megváltozott helyzet pedig új tervezési eszközöket kíván. A
holland Erasmus University Rotterdam School of Management intézmény, valamint a
brit Cranfield University School of Management kutatói és oktatói, Marc Baaij és
Patrick Reinmoeller 16 évnyi kutatásukra alapozva, a 21. századi feltételeknek
megfelelő, a korábbiakban az üzleti tervezésben alkalmazottakhoz képest merőben
eltérő, új módszert dolgoztak ki. E nem konvencionális metódus és
stratégiafejlesztési eszköz vizuális alapon, egyfajta térkép segítségével képes
bátorítani és felhatalmazni a kollégákat, hogy aktív részesei lehessenek a
vállalat jövőtervezésének. A közös gondolkodás révén kialakuló elköteleződés
pedig egyenes úton vezet a megvalósításhoz szükséges támogató hozzáállás felé.
Segítségével emellett a szervezetek azonosíthatják és kezelhetik a stratégiai
változásokat visszavető gátakat, nyerő pozícióba kerülhetnek, és gyakorlati
szempontból is jól teljesíthető döntéseket hozhatnak. A kötet továbbá nem csupán
tartalmában, szerkezetében is hitelesen tükrözi az állandó változás és a tanulás
szükségességét, ehhez pedig minden lehetséges műfaji eszközt megragad. A
fejezetek elején elmés visszakérdezések és lényegre törő összefoglalások
találhatóak. Az olvasók szempontjából továbbá megnyugtató pont, hogy az
ismertetett új módszert a szerzők a korábbiakban használatos tervezési
eszközöktől nem elszigetelten, hanem azokkal együttesen, kiegészítő jelleggel és
kombinálható módon kezelik. Mindemellett azonban kiemelik, hogy a módszer és
alkalmazása nem független a vezető alapszemélyiségétől, a 21. századi üzleti
környezetben ugyanis minél nagyobb a bizonytalanság foka, annál nagyobb
agilitásra van szükség. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2019
Terjedelem: 244 oldal

Adatlap
Ár: | 2.975 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.05.02 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A NYERŐ STRATÉGIA FELTÉRKÉPEZÉSE" című hirdetést látja. (fent)