
Minden marketinges sztorizik - Egy jó történettel minden ela
Seth Godin három kérdése azokhoz, aki terméket vagy szolgáltatást árulnak: Mi a
történeted? Hisznek-e benne az emberek? Igaz-e a történet? Minden marketinges
mesemondó. Ha ügyes, a vásárlók elhiszik a történetét, azt, hogy a bor
ízletesebb a méregdrága pohárból, hogy egy kétszer drágább Porsche
nagyságrendekkel jobb, mint a Volkswagen. Elhisszük, hogy egy tízezrekbe kerülő
sportcipő menőbb és tartósabb a filléres darabnál. Pedig ez csak attól válik
igazzá, hogy hiszünk benne. Seth Godin legújabb botránykönyvében bebizonyítja,
hogy a jó marketinges sosem a termék jellemzőire koncentrál, hanem elmond egy
történetet, amiben az emberek hinni akarnak. A mai világban a választási
lehetőségek száma korlátlan. Vállalkozások és emberek marketing nélkül már nem
boldogulhatnak. A marketing nem más, mint történetmesélés, akár igaz a mese,
akár nem. Gondoljunk az iPhone-ra vagy a Coca-Colára: a marketing akkor sikeres,
ha a beleillik a világképünkbe, és a barátainknak is mesélünk a termékről. De
vigyázat: a hazug marketing mindig elbukik. Ezt a leckét a telemarketingesek,
dohánygyárak és demagóg politikusok már drága pénzen megtanulták. Merjünk
történeteket mondani! Seth Godin szavaival: ?A történetek segítségével
könnyebben megértjük a világot. Ha van egy jó ötletünk, nem tudjuk másként
elterjeszteni, mint mese segítségével. A marketing nem feltalálta, csupán
tökéletesítette az elbeszélést.?
történeted? Hisznek-e benne az emberek? Igaz-e a történet? Minden marketinges
mesemondó. Ha ügyes, a vásárlók elhiszik a történetét, azt, hogy a bor
ízletesebb a méregdrága pohárból, hogy egy kétszer drágább Porsche
nagyságrendekkel jobb, mint a Volkswagen. Elhisszük, hogy egy tízezrekbe kerülő
sportcipő menőbb és tartósabb a filléres darabnál. Pedig ez csak attól válik
igazzá, hogy hiszünk benne. Seth Godin legújabb botránykönyvében bebizonyítja,
hogy a jó marketinges sosem a termék jellemzőire koncentrál, hanem elmond egy
történetet, amiben az emberek hinni akarnak. A mai világban a választási
lehetőségek száma korlátlan. Vállalkozások és emberek marketing nélkül már nem
boldogulhatnak. A marketing nem más, mint történetmesélés, akár igaz a mese,
akár nem. Gondoljunk az iPhone-ra vagy a Coca-Colára: a marketing akkor sikeres,
ha a beleillik a világképünkbe, és a barátainknak is mesélünk a termékről. De
vigyázat: a hazug marketing mindig elbukik. Ezt a leckét a telemarketingesek,
dohánygyárak és demagóg politikusok már drága pénzen megtanulták. Merjünk
történeteket mondani! Seth Godin szavaival: ?A történetek segítségével
könnyebben megértjük a világot. Ha van egy jó ötletünk, nem tudjuk másként
elterjeszteni, mint mese segítségével. A marketing nem feltalálta, csupán
tökéletesítette az elbeszélést.?

Adatlap
Ár: | 14.699 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.03.14 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Minden marketinges sztorizik - Egy jó történettel minden ela" című hirdetést látja. (fent)