
Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching
Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching Szemléletes, érthető és inspiráló
marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik
turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin
keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata. Kassitzky Attila,
kommunikációs igazgató Magyar Turisztikai Ügynökség Inspiráló! Ezzel a jelzővel
tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen
értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és
magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész
információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint
szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő
kreativitást és lehetőségeket. Csurgó József, egyetemi hallgató Ez a könyv
kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében.
A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és
szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos
mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását
a különböző helyzetekben. Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens Budapesti
Metropolitan Egyetem
marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik
turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin
keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata. Kassitzky Attila,
kommunikációs igazgató Magyar Turisztikai Ügynökség Inspiráló! Ezzel a jelzővel
tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen
értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és
magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész
információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint
szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő
kreativitást és lehetőségeket. Csurgó József, egyetemi hallgató Ez a könyv
kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében.
A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és
szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos
mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását
a különböző helyzetekben. Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens Budapesti
Metropolitan Egyetem

Adatlap
Ár: | 2.490 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2025.02.20 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Mind the Gap - Kreatív turisztikai coaching" című hirdetést látja. (fent)