Betöltés...

Bevezetés a piackutatásba - Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Ko

A vállalati marketingdöntéseket alátámasztó és megkönnyítő kutatásokról kevés
magyar nyelvű fordítás áll rendelkezésre. Könyvünk célcsoportja a megbízó, a
vállalati menedzser, aki a cég termékmenedzserei, kreatív szakemberei,
marketingvezetői és a piackutató ügynökség között koordinál. Jó alapokat
szerezhetnek a könyvből azok a hallgatók is, akik a diploma megszerzését
követően valamelyik piackutató cégnél folytatják pályájukat.

Tovább
Adatlap
Ár: 3.690 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.02.06
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Bevezetés a piackutatásba - Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Ko
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Bevezetés a piackutatásba - Veres Zoltán; Hoffmann Márta; Ko" című hirdetést látja. (fent)