
Direct X - Michael Root; James Boer
A könyvet azoknak ajánljuk, akik szeretnének játékokat írni vagy magas szintű
multimédia-alkalmazásokat fejleszteni anélkül, hogy a napjainkban rendelkezésre
álló különféle grafikai és zenei hardverelemek összetett jellemzőit megismernék;
szeretnének hálózati támogatást nyújtani alkalmazásaik számára anélkül, hogy meg
kellene tanulniuk a hálózati kommunikáció során használt számtalan protokollt;
esetleg egynél több protokollt szeretnének használni anélkül, hogy létrehoznának
vagy továbbfejlesztenének számtalan könyvtárat, hogy a feladatot meg tudják
oldani. A DirectX technológia lehetővé teszi a multimédia-alkalmazások sikeres
futtatását Windows és Windows NT platformokon. Egységes programozási felületet
nyújt. Segítségével hozzáférhetünk a hardvereszközökhöz, mint például a
hangkártya vagy a videokártya; lehetővé válik grafikus, animációs, zenei és
hálózati linkek alkalmazásokhoz adása. A könyv példákon keresztül, lépésről
lépésre ismerteti meg az olvasót a DirectX API használatával, melyhez részletes
referenciát ad. Elmagyarázza a DirectX alkotóelemeinek használatát, illetve a a
DirectX- alkalmazások fejlesztésének menetét. Megismerkedhetünk a DirectX
csomagjaival: DirectDraw, DirectSound, DirectPlay, DirectInput, DirectMusic,
illetve az ezekhez tartozó interfészfelületekkel. A könyv megértéséhez szükséges
a Windows programozás, a C++ nyelv és az objektumorientált programozás
alapelveinek ismerete. Hasznos a VC++ fordító alapfokú ismerete, de a példák
annyira részletesek, hogy anélkül is egyszerűen követhetők a lépések. A könyvhöz
mellékelt CD-ROM tartalma: számos osztálykönyvtár, forráskódok, Custom DirectX
App Wizard, interaktív 3-D játékok, példák.
multimédia-alkalmazásokat fejleszteni anélkül, hogy a napjainkban rendelkezésre
álló különféle grafikai és zenei hardverelemek összetett jellemzőit megismernék;
szeretnének hálózati támogatást nyújtani alkalmazásaik számára anélkül, hogy meg
kellene tanulniuk a hálózati kommunikáció során használt számtalan protokollt;
esetleg egynél több protokollt szeretnének használni anélkül, hogy létrehoznának
vagy továbbfejlesztenének számtalan könyvtárat, hogy a feladatot meg tudják
oldani. A DirectX technológia lehetővé teszi a multimédia-alkalmazások sikeres
futtatását Windows és Windows NT platformokon. Egységes programozási felületet
nyújt. Segítségével hozzáférhetünk a hardvereszközökhöz, mint például a
hangkártya vagy a videokártya; lehetővé válik grafikus, animációs, zenei és
hálózati linkek alkalmazásokhoz adása. A könyv példákon keresztül, lépésről
lépésre ismerteti meg az olvasót a DirectX API használatával, melyhez részletes
referenciát ad. Elmagyarázza a DirectX alkotóelemeinek használatát, illetve a a
DirectX- alkalmazások fejlesztésének menetét. Megismerkedhetünk a DirectX
csomagjaival: DirectDraw, DirectSound, DirectPlay, DirectInput, DirectMusic,
illetve az ezekhez tartozó interfészfelületekkel. A könyv megértéséhez szükséges
a Windows programozás, a C++ nyelv és az objektumorientált programozás
alapelveinek ismerete. Hasznos a VC++ fordító alapfokú ismerete, de a példák
annyira részletesek, hogy anélkül is egyszerűen követhetők a lépések. A könyvhöz
mellékelt CD-ROM tartalma: számos osztálykönyvtár, forráskódok, Custom DirectX
App Wizard, interaktív 3-D játékok, példák.

Adatlap
Ár: | 2.690 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.26 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Direct X - Michael Root; James Boer" című hirdetést látja. (fent)