Betöltés...

A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán

A kötet a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő
alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők
szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete
alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. Lépésről lépésre avatja be az
olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló
folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a
marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a
primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s
megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a
piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan
építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok
összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-,
a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.

Tovább
Adatlap
Ár: 1.190 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.02.16
Eddig megtekintették 1 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán" című hirdetést látja. (fent)