
Reklám helyett - Mányai Csaba
A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az
ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben
felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt:
hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki
az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új
eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.
ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben
felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt:
hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki
az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új
eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.

Adatlap
Ár: | 1.190 Ft |
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2025.03.08 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Reklám helyett - Mányai Csaba" című hirdetést látja. (fent)