A jártasságok és készségek fejlesztése az általános iskola 1
TARTALOM Előszó 5 Faragó László: A jártasság- és készségképzés szerepe az
általános iskolában 7 Fábián Zoltán: Az alsó tagozati készségképző munka
lélektani problémáinak áttekintése 16 Olvasás, beszéd, fogalmazás Csoma Vilmos:
Az olvasáskészség fejlesztéséről 33 Dr. Tóth Lajosné: Az olvasási- és
beszédkészség fejlesztése az ált. isk. 1-2. osztályában 47 Novák Zoltánné: A
beszédkészség fejlesztése az 1. osztályban 57 Pick Imréné: A beszédkészség
fejlesztése az 1. osztályosok napközi otthonában 70 Dr. Csohány Endréné:
Olvasás-, beszéd-, gondolkozási képesség fejlesztése a 4. osztályban 82 Dr.
Wallner Györgyné: A 4. osztályos tanulók beszédkészségének fejlesztése 91
Makoldi Mihályné és Papp Józsefné: Gondolatok a fogalmazási ismeretek folyamatos
előkészítéséről és alkalmazásáról 102 Popity Jánosné: A kifejezőképesség
fejlesztése a 3. osztály fogalmazási óráin 115 Írás Gledura Lajos: Az
írástanulás motívumainak fejlődése és szerepe az íráskészség kialakulásában 125
Miskolczi Károlyné: Az íráskészség megalapozása és fejlesztése az első
osztályban 144 Géczy Etel: Az egységes írásritmus kialakítása a 3. osztályban
160 Pirisi Jánosné: A tanulók íráskészségének fejlesztése a 3-4. osztályban 166
Kovács Katalin: Írástanításunk központi feladata a 4. osztályban 187 Nyelvtan -
helyesírás Tihanyi Andor: A helyesírási jártasság kialakításának irányelvei 207
Dr. Baksa József: A jártasságok-készségek fejlesztése az 1-4. osztályban 231
Számtan - mértan Szerencsi Sándor: Jártasságok-készségek fejlesztése az alsó
tagozatos számtan-mértan tanításban 253 Csáki Imre: A szöveges feladatok
megoldásáról 277 Sasvári Tiborné: Gyakorlati mérések az ált. isk. 1-4.
osztályában 292 Kovács Sándor és Szászfalvi Lászlóné: A szemléltetőeszközök
szerepe a számtani jártasságok és készségek fejlesztésében 306 Gondolatok,
részletek a nevelők munkájából Major Sámuel: A jártasságok és készségek 327
Csoma István: A hangkapcsolás az olvasás-írás módszerében 342 Vörös Ilona: Az
olvasás tanítás az 1. osztályban 347 Lacza Györgyné és Török Edéné: A
jártasságok és készségek alakítása az ált. isk. 1. osztályában 354 Kovács
Libórné és Pataki Béla: Az olvasás tanításából 359 Lévai Anna: A fogalmazás
tanításának előkészítése az 1. osztályban 367 Dr. Kádár Mihályné: A
beszédkészség fejlesztése a 4. osztályban 373 Horváth Rózsa: A szóbeli és az
írásbeli kifejezőkészség fejlesztése az ált. isk. 4. osztályában 375 Povázsay
László: A helyesírást tanító munkámból... 380 Stólár Mihályné és Oswald
Istvánné: A nyelvtan-helyesírás köréből 384 Tompa Ádám: A számtan-mértan köréből
387 Kovács Lajos és Szabó Dezső: A gyakorlati foglalkozás tanításából 388
általános iskolában 7 Fábián Zoltán: Az alsó tagozati készségképző munka
lélektani problémáinak áttekintése 16 Olvasás, beszéd, fogalmazás Csoma Vilmos:
Az olvasáskészség fejlesztéséről 33 Dr. Tóth Lajosné: Az olvasási- és
beszédkészség fejlesztése az ált. isk. 1-2. osztályában 47 Novák Zoltánné: A
beszédkészség fejlesztése az 1. osztályban 57 Pick Imréné: A beszédkészség
fejlesztése az 1. osztályosok napközi otthonában 70 Dr. Csohány Endréné:
Olvasás-, beszéd-, gondolkozási képesség fejlesztése a 4. osztályban 82 Dr.
Wallner Györgyné: A 4. osztályos tanulók beszédkészségének fejlesztése 91
Makoldi Mihályné és Papp Józsefné: Gondolatok a fogalmazási ismeretek folyamatos
előkészítéséről és alkalmazásáról 102 Popity Jánosné: A kifejezőképesség
fejlesztése a 3. osztály fogalmazási óráin 115 Írás Gledura Lajos: Az
írástanulás motívumainak fejlődése és szerepe az íráskészség kialakulásában 125
Miskolczi Károlyné: Az íráskészség megalapozása és fejlesztése az első
osztályban 144 Géczy Etel: Az egységes írásritmus kialakítása a 3. osztályban
160 Pirisi Jánosné: A tanulók íráskészségének fejlesztése a 3-4. osztályban 166
Kovács Katalin: Írástanításunk központi feladata a 4. osztályban 187 Nyelvtan -
helyesírás Tihanyi Andor: A helyesírási jártasság kialakításának irányelvei 207
Dr. Baksa József: A jártasságok-készségek fejlesztése az 1-4. osztályban 231
Számtan - mértan Szerencsi Sándor: Jártasságok-készségek fejlesztése az alsó
tagozatos számtan-mértan tanításban 253 Csáki Imre: A szöveges feladatok
megoldásáról 277 Sasvári Tiborné: Gyakorlati mérések az ált. isk. 1-4.
osztályában 292 Kovács Sándor és Szászfalvi Lászlóné: A szemléltetőeszközök
szerepe a számtani jártasságok és készségek fejlesztésében 306 Gondolatok,
részletek a nevelők munkájából Major Sámuel: A jártasságok és készségek 327
Csoma István: A hangkapcsolás az olvasás-írás módszerében 342 Vörös Ilona: Az
olvasás tanítás az 1. osztályban 347 Lacza Györgyné és Török Edéné: A
jártasságok és készségek alakítása az ált. isk. 1. osztályában 354 Kovács
Libórné és Pataki Béla: Az olvasás tanításából 359 Lévai Anna: A fogalmazás
tanításának előkészítése az 1. osztályban 367 Dr. Kádár Mihályné: A
beszédkészség fejlesztése a 4. osztályban 373 Horváth Rózsa: A szóbeli és az
írásbeli kifejezőkészség fejlesztése az ált. isk. 4. osztályában 375 Povázsay
László: A helyesírást tanító munkámból... 380 Stólár Mihályné és Oswald
Istvánné: A nyelvtan-helyesírás köréből 384 Tompa Ádám: A számtan-mértan köréből
387 Kovács Lajos és Szabó Dezső: A gyakorlati foglalkozás tanításából 388
Adatlap
Ár: | 1.990 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.06 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A jártasságok és készségek fejlesztése az általános iskola 1" című hirdetést látja. (fent)