Betöltés...

Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok

A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező
hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a
vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw ? a közösségi portálok, valamint a
blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón
megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a
vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve
hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara
uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert
szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja,
hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A
mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi
hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen
tartoznak ? így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a
vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még
a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A
Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális
szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök
és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett
médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.

Tovább
Adatlap
Ár: 290 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.04.07
Eddig megtekintették 4 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok " című hirdetést látja. (fent)