HOOKED - Horogra akasztva
HOOKED - Horogra akasztva Az okos telefonnal rendelkezők 79 százaléka felkelés
után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint
az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be,
horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról
tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan
éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be
bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?
Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti
kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára
támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba
beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok
működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat
megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást
alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos
termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra
akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek,
startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen
befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre. ?Legtöbben mindennap megéljük,
hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis
könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az
eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.? Szalay Ádám
kommunikációs szakértő
után kevesebb, mint negyed órával már a képernyőt görgeti. Egy kutatás szerint
az amerikaiak harmada előbb mondana le a szexről, mint a mobiljáról. Valljuk be,
horogra akadtunk. Miért fordul a világ szeme egyes termékekre, míg másokról
tudomást sem vesz? Miért vásárolunk pusztán szokásból bizonyos dolgokat? Hogyan
éri el némely cég, hogy ellenállhatatlan termékeket kínáljon? Miként épülnek be
bizonyos alkalmazások, internetes szolgáltatások rövid idő alatt az életünkbe?
Nir Eyal, a Szilícium-völgy kézikönyveként emlegetett HOOKED szerzője a fenti
kérdésekre a horogmodellel adja meg a választ. Sokéves kutatómunkájára
támaszkodva, gyakorlati példákkal mutatja be, mi húzódik a mindennapjainkba
beépült szokásépítő termékek és szolgáltatások sikere mögött. A horgok
működésének elve, hogy összekötik a felhasználó problémáját a vállalat
megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy egy új szokást
alakítsanak ki. A könyv részletesen tárgyalja, hogyan változtatják meg bizonyos
termékek a cselekedeteinket és ezzel együtt a személyiségünket is. A Horogra
akasztva termékmenedzsereknek, dizájnereknek, marketingeseknek,
startup-alapítóknak és mindazoknak íródott, akik szeretnék megérteni, milyen
befolyással vannak a termékek a viselkedésünkre. ?Legtöbben mindennap megéljük,
hogy az online világ már rég horogra akasztott bennünket is. Ez az okos kis
könyv nemcsak kiutat mutat, hanem arra is fényt derít, hogyan fordíthatjuk az
eddig ellenünk dolgozó erőket a saját (üzleti) hasznunkra.? Szalay Ádám
kommunikációs szakértő
Adatlap
Ár: | 2.290 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.12.27 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "HOOKED - Horogra akasztva" című hirdetést látja. (fent)