FOGYASZTÓI MAGATARTÁS
Mintázatok, trendek, alkalmazkodás Szerzők: Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária
Akadémiai Kiadó, 2022 ?Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának
motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan
változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a
szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó
fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül ? sok
esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett ? gyakorlati példákkal és
kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a
marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány.? Békefi László,
ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország ?A mindig változó fogyasztói
viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan,
sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt
épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási
eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák
biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók
világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai,
amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a
lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal
foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!? Dr. Neulinger Ágnes,
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 384 oldal
Akadémiai Kiadó, 2022 ?Minden marketinges célja, hogy megértse célcsoportjának
motivációit, és a leghatékonyabb eszközökkel szólítsa meg fogyasztóit. A gyorsan
változó gazdasági és társadalmi környezetben ez egyre nagyobb kihívást jelent a
szakembereknek. A könyv teljeskörűen szemlélteti a folyamatosan változó
fogyasztói döntések hátterét, az elméleti megközelítés pedig jól kiegészül ? sok
esetben a 2020-as járványügyi világválságból vett ? gyakorlati példákkal és
kutatási eredményekkel. Ennek megfelelően elméleti szakemberek mellett a
marketing területen dolgozóknak is rendkívül hasznos olvasmány.? Békefi László,
ügyvezető igazgató, Coca-Cola HBC Magyarország ?A mindig változó fogyasztói
viselkedésről szól Törőcsik Mária és Szűcs Krisztián könyve aktuálisan,
sokszínűen, közérthetően és egyúttal tudományos igényességgel. A könyv egyrészt
épít a fogyasztói magatartás területén elért hazai és nemzetközi kutatási
eredményekre, másrészt az elméleti részekhez válogatott konkrét példák
biztosítják azt, hogy az olvasó megértse és jól értse mindazt, ami a fogyasztók
világából megismerhető. Különösen szemléletesek a könyv ábrái és táblázatai,
amelyek sokszor szellemesen és nem utolsósorban jól megjegyezhetően mutatják a
lényeget. Továbbgondolkodásra ösztönző, inspiráló olvasmány a fogyasztókkal
foglalkozó diákoknak, oktatóknak és szakembereknek!? Dr. Neulinger Ágnes,
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 384 oldal
Adatlap
Ár: | 5.355 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.01.17 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "FOGYASZTÓI MAGATARTÁS" című hirdetést látja. (fent)