ÉLELMISZER-MARKETING
Szerző: Szakály Zoltán Akadémiai Kiadó, 2017 Az élelmiszer témakör ma egyre
nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását
testesíti meg, megjelenik benne a biztonság, a kényelem, a bizalom, a
felelősség, az élvezet, a kontroll, a megosztás, a félelem? Az
Élelmiszer-marketing szakkönyv érinti a jelen sokszínű kérdéseit, miközben
fókuszában tartja a klasszikus marketingmunka területeit. Az
Élelmiszer-marketing szakkönyvvel olyan széles körű ismeretanyagot magában
foglaló szakirodalmi munkát nyertünk, ami egyszerre segíti a tematikus
megismerést, valamint a friss problémafelvetésekkel az új ismeretek befogadását.
(Törőcsik Mária, egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem) Az élelmiszer- és
táplálkozásmarketing szerepe leginkább a meglévő fogyasztói szükségletek
kielégítésében, a folyamatos termékfejlesztésben mutatkozik meg. A könyv
tökéletesen reprezentálja az élelmiszer-marketing jelenlegi helyzetét, és mint
egy agrár- és élelmiszeripari enciklopédiaként sorra veszi a szakma összes
részterületét, melyből kiemelném egyik új keletű, felkapott témáját, a
neuromarketinget. Az idegtudományban egyre inkább teret nyernek az érzelmekkel
kapcsolatos vizsgálatok, így a neuromarketing eszközei segíthetnek feltárni,
hogy mely tényezők ragadják meg a fogyasztók figyelmét, mik váltanak ki
kötődést, és mi segít az emlékezésben. A szerzők átfogóan mutatják be a
legmodernebb marketingmegoldásokat az élelmiszer-gazdaságban. Ezért úgy
gondolom, hogy egyetlen agrár-élelmiszer szakmában dolgozó marketingesnek sem
hiányozhat a könyvespolcáról! Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
Szédületes sebességgel változó világunkban az élelmiszer-gazdaság
marketingszakemberei komoly kihívások előtt állnak. Válaszokat kell találniuk az
új évezred fogyasztóinak azon igényeire, ahol a tápláló és ízletes összetétel,
az egészségesség, a környezettudatosság és az etikus vállalati működés már
szinte ?belépő kategóriáknak? számítanak. Emellett úgy kell jövedelmező utakat
keresniük vevőikhez, hogy az elfogyasztott élelmiszer a fogyasztók
önkifejezésének részévé is válhasson. Ezen feladatok ellátásához ad támogatást e
szakkönyv, mely tartalmazza a tárgykör legfrissebb ismereteit, és kézikönyvként
is kiválóan használható. Szívből kívánom, hogy forgassa eredménnyel, és a könyv
tudásanyagát alakítsa fenntartható értékekké! Avramucz Attila vállalati
kapcsolatok igazgató, Univer Product Zrt. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 518 oldal
nagyobb figyelem mellett egyre több gondolat, elvárás összekapcsolódását
testesíti meg, megjelenik benne a biztonság, a kényelem, a bizalom, a
felelősség, az élvezet, a kontroll, a megosztás, a félelem? Az
Élelmiszer-marketing szakkönyv érinti a jelen sokszínű kérdéseit, miközben
fókuszában tartja a klasszikus marketingmunka területeit. Az
Élelmiszer-marketing szakkönyvvel olyan széles körű ismeretanyagot magában
foglaló szakirodalmi munkát nyertünk, ami egyszerre segíti a tematikus
megismerést, valamint a friss problémafelvetésekkel az új ismeretek befogadását.
(Törőcsik Mária, egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem) Az élelmiszer- és
táplálkozásmarketing szerepe leginkább a meglévő fogyasztói szükségletek
kielégítésében, a folyamatos termékfejlesztésben mutatkozik meg. A könyv
tökéletesen reprezentálja az élelmiszer-marketing jelenlegi helyzetét, és mint
egy agrár- és élelmiszeripari enciklopédiaként sorra veszi a szakma összes
részterületét, melyből kiemelném egyik új keletű, felkapott témáját, a
neuromarketinget. Az idegtudományban egyre inkább teret nyernek az érzelmekkel
kapcsolatos vizsgálatok, így a neuromarketing eszközei segíthetnek feltárni,
hogy mely tényezők ragadják meg a fogyasztók figyelmét, mik váltanak ki
kötődést, és mi segít az emlékezésben. A szerzők átfogóan mutatják be a
legmodernebb marketingmegoldásokat az élelmiszer-gazdaságban. Ezért úgy
gondolom, hogy egyetlen agrár-élelmiszer szakmában dolgozó marketingesnek sem
hiányozhat a könyvespolcáról! Hinora Ferenc elnök, Magyar Marketing Szövetség
Szédületes sebességgel változó világunkban az élelmiszer-gazdaság
marketingszakemberei komoly kihívások előtt állnak. Válaszokat kell találniuk az
új évezred fogyasztóinak azon igényeire, ahol a tápláló és ízletes összetétel,
az egészségesség, a környezettudatosság és az etikus vállalati működés már
szinte ?belépő kategóriáknak? számítanak. Emellett úgy kell jövedelmező utakat
keresniük vevőikhez, hogy az elfogyasztott élelmiszer a fogyasztók
önkifejezésének részévé is válhasson. Ezen feladatok ellátásához ad támogatást e
szakkönyv, mely tartalmazza a tárgykör legfrissebb ismereteit, és kézikönyvként
is kiválóan használható. Szívből kívánom, hogy forgassa eredménnyel, és a könyv
tudásanyagát alakítsa fenntartható értékekké! Avramucz Attila vállalati
kapcsolatok igazgató, Univer Product Zrt. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 518 oldal
Adatlap
Ár: | 5.015 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.25 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "ÉLELMISZER-MARKETING" című hirdetést látja. (fent)