StoryBrand a titkos fegyver
StoryBrand a titkos fegyver A marketingesek és a cégtulajdonosok elkeseredetten
küzdenek azért, hogy hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor
csak a pénzt pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz a
termékedről vagy a szolgáltatásodról, senki sem fogja megvenni. Az állandó, és
egyre növekvő zajjal teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan
érjük el az ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal
azt a bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek
tényleges bevonását az értékesítésbe. Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az
erőteljes történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon
javíthatod az ügyfelekkel való kapcsolattartást. A StoryBrand keretrendszer
segít olyan értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és
amelyre reagálnak is. Ismerd meg: mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre
minden ember reagál; mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka; hogyan lehet
leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék; hogyan hozhatjuk
létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák
számára. Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki
vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
küzdenek azért, hogy hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor
csak a pénzt pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz a
termékedről vagy a szolgáltatásodról, senki sem fogja megvenni. Az állandó, és
egyre növekvő zajjal teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan
érjük el az ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal
azt a bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek
tényleges bevonását az értékesítésbe. Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az
erőteljes történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon
javíthatod az ügyfelekkel való kapcsolattartást. A StoryBrand keretrendszer
segít olyan értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és
amelyre reagálnak is. Ismerd meg: mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre
minden ember reagál; mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka; hogyan lehet
leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék; hogyan hozhatjuk
létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák
számára. Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki
vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
Adatlap
Ár: | 3.090 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.28 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "StoryBrand a titkos fegyver" című hirdetést látja. (fent)