Médiaismeret
Médiaismeret A média szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben
misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból
kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára
jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában
való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen
értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan
pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat,
hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem
mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a
kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A
gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek
számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan
tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan
jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a
marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból
kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára
jellemzően így fogalmaz: majd megjelenek a médiában - jelezve, hogy a médiában
való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen
értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan
pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat,
hogy majd megjelenik a márkám a médiában, valami mást jelent, hiszen nem
mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a
kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A
gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek
számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan
tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan
jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a
marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.
Adatlap
Ár: | 3.890 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.12.22 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Médiaismeret" című hirdetést látja. (fent)