Bevezetés a vizuális kommunikációba
Bevezetés a vizuális kommunikációba A Bevezetés a vizuális kommunikációba
egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők
számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket,
támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza,
miként építsük fel kommunikációnkat ? a stratégiától és az üzenet
megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig ? úgy, hogy az elérje
a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv nélkülözhetetlen
összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával
foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük
ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék
érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az
újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a
fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik. A
Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó,
naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították
működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati
megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések
segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti
tájékozódást. A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli
fel: ? a kommunikációs stratégia tervezése, ? hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk
formába egy üzenetet, ? a képek alkalmazásának hatásos módjai, ? hogyan keltsük
fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével, ? az összkép kialakítása:
hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
egyedülállóan szemléletes és közérthető útmutató a kommunikáció iránt érdeklődők
számára. Bemutatja a médiához kapcsolódó legfontosabb vizuális szakterületeket,
támpontokat ad az elmélet gyakorlatba való átültetéséhez, és elmagyarázza,
miként építsük fel kommunikációnkat ? a stratégiától és az üzenet
megfogalmazásától a designig és a befolyásolás művészetéig ? úgy, hogy az elérje
a megfelelő célcsoportot és a kívánt hatást. A könyv nélkülözhetetlen
összefoglaló mindazok számára, akik képi és szöveges üzenetek célba juttatásával
foglalkoznak, és a kor igényeinek megfelelve saját szűkebb szakterületük
ismeretén túl a vizuális kommunikáció tágabb összefüggéseit is meg szeretnék
érteni. Haszonnal forgathatja bárki, aki a tervezőgrafika, a reklám, az
újságírás, az új médiumok, az információtechnológia, a tömegkommunikáció, a
fényképezés, a filmezés vagy a televíziózás területe iránt érdeklődik. A
Bevezetés a vizuális kommunikációba olyan, a világ különböző tájairól származó,
naprakész példák sorát vonultatja fel, amelyek már bizonyították
működőképességüket, és amelyek jól illusztrálják az elmélet gyakorlati
megvalósításának lehetőségeit. A fejezetek végén található rövid összegzések
segítik az ismeretek összefoglalását, felelevenítését és a témakörök közötti
tájékozódást. A kötet a kommunikációs folyamat változatos részterületeit öleli
fel: ? a kommunikációs stratégia tervezése, ? hogyan fogalmazzunk meg és öntsünk
formába egy üzenetet, ? a képek alkalmazásának hatásos módjai, ? hogyan keltsük
fel és irányítsuk a figyelmet a design segítségével, ? az összkép kialakítása:
hogyan valósítsuk meg a hangok, szövegek, képek és színek összjátékát.
Adatlap
Ár: | 9.490 Ft |
Könyvkereső: | Politikai |
Feladás dátuma: | 2024.11.22 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Bevezetés a vizuális kommunikációba" című hirdetést látja. (fent)