Deákné B. Katalin - Anya, taníts engem! 1.
Sokféle elképzeléssel és módszerrel találkozhatunk, ha a gyerekek
fejlesztésének témájában kutakodunk. Vannak szakemberek, akik úgy vélik, hogy a
gyermeket hagyni kell a genetikailag programozott úton haladni, külső
támogatásra semmi szükség. Mások nagyon magas elvárásokat fogalmaznak meg a
gyermekfejlesztésben, és módszereikben erőteljes ráhatással próbálják a lehető
legtöbbet kihozni a gyermekből. A jó megoldás minden bizonnyal a két álláspont
között van. A ma és a közeljövő világa újabb és újabb kihívások elé fogja
állítani a felnövekvő nemzedéket. Fontos, hogy a gyermekek már életük első
éveiben sokféle ingerrel találkozzanak, ezáltal nyitottá váljanak az új dolgok
befogadására, gondolkodásuk rugalmas, viselkedésük érdeklődő, hozzáállásuk
kreatív legyen. A gyermekek fejlesztése a legtöbb társadalomban két síkon
zajlik. Hazánkban általában két-három éves korban, a bölcsődében vagy az
óvodában találkozik a gyermek először az intézményi fejlesztés módszereivel. A
szülőknek az első években, később az együtt töltött időben van lehetőségük arra,
hogy gyermekük fejlesztésében részt vegyenek. E kiadványban a szülők találnak a
gyermekük fejlesztését, nevelését szolgáló - foglalkoztatási ötleteket (napi
lebontásban), - egyéb játéklehetőségeket, - a beszédfejlődést előmozdító
mondókákat, - nevelési tanácsokat, - sőt egyes játékszerek fejlesztő funkcióiról
is olvashatnak. A javasolt tevékenységek a kicsi érzékelésének finomítását,
kognitív és értelmi képességeinek fejlődését, viselkedésének formálását, érzelmi
életének gazdagítását segítik.
fejlesztésének témájában kutakodunk. Vannak szakemberek, akik úgy vélik, hogy a
gyermeket hagyni kell a genetikailag programozott úton haladni, külső
támogatásra semmi szükség. Mások nagyon magas elvárásokat fogalmaznak meg a
gyermekfejlesztésben, és módszereikben erőteljes ráhatással próbálják a lehető
legtöbbet kihozni a gyermekből. A jó megoldás minden bizonnyal a két álláspont
között van. A ma és a közeljövő világa újabb és újabb kihívások elé fogja
állítani a felnövekvő nemzedéket. Fontos, hogy a gyermekek már életük első
éveiben sokféle ingerrel találkozzanak, ezáltal nyitottá váljanak az új dolgok
befogadására, gondolkodásuk rugalmas, viselkedésük érdeklődő, hozzáállásuk
kreatív legyen. A gyermekek fejlesztése a legtöbb társadalomban két síkon
zajlik. Hazánkban általában két-három éves korban, a bölcsődében vagy az
óvodában találkozik a gyermek először az intézményi fejlesztés módszereivel. A
szülőknek az első években, később az együtt töltött időben van lehetőségük arra,
hogy gyermekük fejlesztésében részt vegyenek. E kiadványban a szülők találnak a
gyermekük fejlesztését, nevelését szolgáló - foglalkoztatási ötleteket (napi
lebontásban), - egyéb játéklehetőségeket, - a beszédfejlődést előmozdító
mondókákat, - nevelési tanácsokat, - sőt egyes játékszerek fejlesztő funkcióiról
is olvashatnak. A javasolt tevékenységek a kicsi érzékelésének finomítását,
kognitív és értelmi képességeinek fejlődését, viselkedésének formálását, érzelmi
életének gazdagítását segítik.
Adatlap
Ár: | 3.392 Ft |
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2024.12.22 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Deákné B. Katalin - Anya, taníts engem! 1." című hirdetést látja. (fent)