A MARKETING ALAPJAI
Szerző: Dr. Pólya Éva Műszaki Könyvkiadó, 2024 A marketing alapjai olyan
kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit.
Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet
hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon
versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat
a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és
népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a
piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a
termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a
marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól,
hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók
igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing
szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket
a munkájuk során. A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és
területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok,
szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a
marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika;
Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat A kötet adatai:
Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 116 oldal
kiadvány, amely bemutatja a marketing fogalmait, alapelveit és módszereit.
Átfogó betekintést nyújt a marketing világába, és segít megérteni, hogyan lehet
hatékonyan tervezni és végrehajtani egy marketingstratégiát. Bemutatja a piacon
versenyző cégek, termékek és szolgáltatások különböző típusait, valamint azokat
a módszereket és eszközöket, amelyek segítségével ezeket piacra lehet vinni és
népszerűsíteni. Emellett részletesen elemzi a fogyasztói magatartást, a
piackutatást, az ár stratégiákat, a promóciós módszereket és a
termékmenedzsmentet. A marketing alapjai könyv diákoknak segít megérteni, hogy a
marketing nem csupán egy-egy termék vagy szolgáltatás értékesítéséről szól,
hanem egy komplex folyamat, amelynek során ki kell elégíteni a fogyasztók
igényeit és elvárásait. Ezáltal a könyv segít felkészülni a jövőbeli marketing
szakembereknek, hogy sikeresen alkalmazzák a marketing eszközöket és módszereket
a munkájuk során. A kiadvány fő témakörei: A marketing sajátosságai és
területei; Fogyasztói és vásárlói magatartás; Piaci környezet, piactípusok,
szegmentáció és célpiaci marketing; Piackutatás; A marketingmenedzsment és a
marketingstratégiák; Termékpolitika; Árpolitika; Értékesítéspolitika;
Szolgáltatásmarketing; Minta projektfeladat; Projektfeladat A kötet adatai:
Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2024 Terjedelem: 116 oldal
Adatlap
Ár: | 4.470 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Iskolai / Tankönyvek |
Feladás dátuma: | 2024.12.18 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A MARKETING ALAPJAI" című hirdetést látja. (fent)