Betöltés...

Erdei Magdolna - Őfelsége az ügyfél

Mindenki hallott már ügyfélkapcsolatról (Customer Relationship Management) és
volt is benne része számtalan esetben. Hallott az ügyfélközpontúságról és
használt már olyan technikai csodákat, melyeket kizárólag az ügyfél érdekében
vetettek be a szolgáltató cégek. Vizsgálták már a kérdést gazdasági, marketing
és értékesítési szempontból. Szakosodtak rá tanácsadó cégek és
szoftverfejlesztők-gyártók. Kitalálták a stratégiát, megalkották a folyamatokat,
kifejlesztették a technikát. Ezekre nagyon odafigyeltek, de egyről sosem vagy
alig esik szó: s ez az ügyfélkapcsolatban nélkülözhetetlen ember.Az ember,
akinek tudása és értékrendje meghatározza a kapcsolat milyenségét és ezáltal
eredményességét is.

Tovább
Adatlap
Ár: 1.650 Ft
Könyvkereső: Tudományos és dokumentum
 
Feladás dátuma: 2024.07.15
Eddig megtekintették 5 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Erdei Magdolna - Őfelsége az ügyfél
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Erdei Magdolna - Őfelsége az ügyfél" című hirdetést látja. (fent)