Donald Miller - StoryBrand a titkos fegyver
A marketingesek és a cégtulajdonosok elkeseredetten küzdenek azért, hogy
hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor csak a pénzt
pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz a termékedről vagy a
szolgáltatásodról, senki sem fogja megvenni. Az állandó, és egyre növekvő zajjal
teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan érjük el az
ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal azt a
bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek tényleges
bevonását az értékesítésbe. Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az erőteljes
történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon javíthatod az
ügyfelekkel való kapcsolattartást. A StoryBrand keretrendszer segít olyan
értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és amelyre
reagálnak is. Ismerd meg: mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre minden
ember reagál; mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka; hogyan lehet
leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék; hogyan hozhatjuk
létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák
számára. Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki
vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor csak a pénzt
pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz a termékedről vagy a
szolgáltatásodról, senki sem fogja megvenni. Az állandó, és egyre növekvő zajjal
teli világunkban szinte lehetetlenné vált, hogy hatékonyan érjük el az
ügyfeleinket. Ebben a könyvben Donald Miller megosztja az olvasókkal azt a
bevált rendszert, amelyet azért hozott létre, hogy segítse az ügyfelek tényleges
bevonását az értékesítésbe. Ebből a könyvből megtanulhatod, hogy az erőteljes
történetek univerzális elemeit felhasználva, milyen drámai módon javíthatod az
ügyfelekkel való kapcsolattartást. A StoryBrand keretrendszer segít olyan
értékesítési üzenetet létrehozni, amelyet az emberek meghallanak, és amelyre
reagálnak is. Ismerd meg: mi az a hét egyetemes történetpont, amelyre minden
ember reagál; mi az ügyfelek vásárlásának valódi oka; hogyan lehet
leegyszerűsíteni a márkaüzenetet, hogy az emberek megértsék; hogyan hozhatjuk
létre a leghatékonyabb üzeneteket webhelyek, brosúrák és közösségi médiák
számára. Ez a könyv örökre megváltoztatja azt, ahogyan arról beszélsz, hogy ki
vagy, mit csinálsz, és milyen egyedi értéket kínálsz az ügyfeleid számára.
Adatlap
Ár: | 3.590 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.18 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Donald Miller - StoryBrand a titkos fegyver" című hirdetést látja. (fent)