Betöltés...

MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN

Szerkesztette: Szilágyi Zsolt, Szivák Júlia Typotex Kiadó, 2023 Napjainkban már
nyilvánvaló tény, hogy a nemzetközi kapcsolatokban egyre fontosabb funkciót tölt
be a nyilvános diplomácia. Ezen a színtéren jelennek meg a soft power azon
elemei, amelyekben a populáris kultúra és a különböző médiaplatformok
meghatározó szerepet játszanak még akkor is, ha a globalizáció ellenére a
hozzáférés lehetőségei vagy a populáris kultúra egyéb összetevői országonként
vagy regionális szinten komoly eltéréseket mutatnak. A kötet szerzői ebben a
témakörben például olyan kérdésekre keresik a válaszokat, hogy miért népszerű a
koreai K-pop, milyen hatása van az e-sportoknak néhány ázsiai ország
gazdaságára, hogyan befolyásolják a hazafias tematikájú filmek az indiai vagy a
kínai nemzet önképét, vagy miként jelenik meg a feminizmus a kortárs kínai
költészetben. A könyv a 2022. április 30-án megtartott, Média és populáris
kultúra Ázsiában című konferencia előadásaihoz kapcsolódó tanulmányokat
tartalmazza. A fórumot a PPKE BTK Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoport és az ELKH
BTK Néprajztudományi Intézet a Magyar Nemzeti Bank és az ELKH
Bölcsészettudományi Kutatóközpont támogatásával rendezte azzal a céllal, hogy az
ázsiai média és a populáris kultúra főbb jellemzőinek és társadalmi
jelentőségének feltárásával elősegítse az ide tartozó tevékenységek és médiumok
hátterének, illetve a világra gyakorolt hatásainak megismerését. A kötet adatai:
Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 232 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 4.675 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.11.28
Eddig megtekintették 21 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MÉDIA ÉS POPULÁRIS KULTÚRA ÁZSIÁBAN" című hirdetést látja. (fent)