![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
TITKOS HÍRNÉV ? SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS INTROVERTÁLTKÉNT
Szerző: László Móni Jaffa Kiadó, 2023 Érvényesülni senkinek sem könnyű, az
introvertáltak számára különösen. Ők azok, akiknek úgy kellene felhívniuk
magukra a figyelmet, hogy valójában a feltünéskeltés nem része az
eszköztáruknak, és a legalapvetőbb késztetéseikkel ellenkezik. A szerző, aki nem
csak oktatja, de kutatja is a személyes márkaépítést, maga is közülük való, így
az introvertáltak első kézből kaphatnak fogódzókat a márkaépítéshez. A könyv
alapvetése, hogy a személyes márkaépítés nem kizárólag az extravertáltak
privilégiuma. Az itt leírt gyakorlati módszerek és tippek segítségével azok is
eredményesen építhetik és fejleszthetik a a személyes márkájukat, akiknek eddig
gondot okozott önazonosan és magabiztosan megmutatni magukat és teljesítményüket
a világnak. Ebben a téma elméleti hátterén és tanácsokon kívül inspiráló példák
is segítik az introvertáltakat. DR. LÁSZLÓ MÓNI a személyes márkaépítés egyik
első hazai kutatója, képviselője és népszerűsítője. Közel két évtizede dolgozik
tanácsadóként, blogja (personalbranding.blog.hu) a terület megkerülhetetlen
szakirodalma hazánkban. 2015-ben jelent meg első könyve Lehetsz kivételes. Az
énmárkaépítés alapjai címmel. A kötet adatai: Kötés: flexibilis Megjelenés éve:
2023 Terjedelem: 246 oldal
introvertáltak számára különösen. Ők azok, akiknek úgy kellene felhívniuk
magukra a figyelmet, hogy valójában a feltünéskeltés nem része az
eszköztáruknak, és a legalapvetőbb késztetéseikkel ellenkezik. A szerző, aki nem
csak oktatja, de kutatja is a személyes márkaépítést, maga is közülük való, így
az introvertáltak első kézből kaphatnak fogódzókat a márkaépítéshez. A könyv
alapvetése, hogy a személyes márkaépítés nem kizárólag az extravertáltak
privilégiuma. Az itt leírt gyakorlati módszerek és tippek segítségével azok is
eredményesen építhetik és fejleszthetik a a személyes márkájukat, akiknek eddig
gondot okozott önazonosan és magabiztosan megmutatni magukat és teljesítményüket
a világnak. Ebben a téma elméleti hátterén és tanácsokon kívül inspiráló példák
is segítik az introvertáltakat. DR. LÁSZLÓ MÓNI a személyes márkaépítés egyik
első hazai kutatója, képviselője és népszerűsítője. Közel két évtizede dolgozik
tanácsadóként, blogja (personalbranding.blog.hu) a terület megkerülhetetlen
szakirodalma hazánkban. 2015-ben jelent meg első könyve Lehetsz kivételes. Az
énmárkaépítés alapjai címmel. A kötet adatai: Kötés: flexibilis Megjelenés éve:
2023 Terjedelem: 246 oldal
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 4.000 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.06 |
Eddig megtekintették 12 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TITKOS HÍRNÉV ? SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS INTROVERTÁLTKÉNT" című hirdetést látja. (fent)