Betöltés...

Putzer Petra, Józsa László - A marketinghatékonyság mérése

?A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a
teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az
értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a
marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet
lemérni - tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál
viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk
stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok
marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel
foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel
tudok ajánlani.? Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország
Kft. ?Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a
kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a
marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a
reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen
vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség - bizonyos
korlátok mellett - meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és
kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely
a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati
példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és
gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a
mindennapi gyakorlat számára egyaránt.? Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens,
Széchenyi István Egyetem

Tovább
Adatlap
Ár: 4.650 Ft
Könyvkereső: EGYÉB
 
Feladás dátuma: 2024.06.25
Eddig megtekintették 6 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Putzer Petra, Józsa László - A marketinghatékonyság mérése
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Putzer Petra, Józsa László - A marketinghatékonyság mérése" című hirdetést látja. (fent)