TERMÉKMENEDZSMENT
Szerkesztette: Antalovits Miklós, Süle Margit Typotex Kiadó, 2012 A Budapesti
Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó
Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó.
Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló
termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek
célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci
bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az
innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és
fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt
tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt
a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és
fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci
bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni. A tankönyvet
kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan
hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias
illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt
szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat
elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani. A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 360 oldal
Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó
Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó.
Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló
termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek
célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci
bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az
innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és
fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt
tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt
a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és
fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci
bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni. A tankönyvet
kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan
hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias
illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt
szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat
elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani. A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 360 oldal
Adatlap
Ár: | 3.315 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.28 |
Eddig megtekintették 6 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TERMÉKMENEDZSMENT" című hirdetést látja. (fent)