Betöltés...

MARKETINGKUTATÁS GYAKORLATA

Szerző: Tamus Antalné dr. Saldo Kiadó, 2011 A marketing alapok - gyakorló
feladatokkal című tankönyvre épülő kiadvány, melyről a szakemberek így
vélekedtek: A Tamus Antalné Dr. által készített ?A marketingkutatás gyakorlata?
című tankönyv olvasása után az első reakció az örömé és a gratulációé kell, hogy
legyen. Kutatásmódszertannal foglalkozó szakemberként valahányszor kezembe akad
egy-egy új módszertani jegyzet vagy könyv, előre felteszem magamnak a kérdést,
mit lehet vajon ezen a területen újat mondani vagy mutatni a hallgatónak? A
legnagyobb tisztelettel jelentem, lehet! Erre pedig a Marketingkutatás
gyakorlata című anyag és Tamus Antalné Dr. munkája tökéletes példa. A
szemléletmód, az egyes kutatási lépések közötti logikai összefüggések
megvilágítása és a releváns példák, esettanulmányok, melyek nélkül a módszertan
semmit nem ér, ezek mind jelen írás erősségei és vélelmezhetően sikerének
titkai. Az anyag szerkezetét tekintve rendkívül jól követhető, könnyen
olvasható, nagy valószínűséggel támogatni fogja a téma iránt érdeklődő olvasók
tanulási, ismeretbővítési szándékát. Az egyes fejezetek elmélet ? kulcsfogalmak
? ellenőrző kérdések ? feladatok szerinti tagolása, továbbá az egész tankönyv az
elméletet az esettanulmányokkal ötvöző (ugyanakkor azokat külön egységben
tárgyaló) tematikája didaktikailag több, mint felhasználóbarát. Dr. Ph.D. Gyenge
Balázs egyetemi docens Szent István Egyetem Nagy örömmel vettük kézbe Tamus
Antalné Dr. Marketingkutatásról szóló könyvét, amely első olvasásra megnyerte
tetszésünket tartalmi/didaktikai szempontból egyaránt és Egyetemünk
?Kereskedelem és marketing? BA alapképzésének kötelező irodalmává tettük. A
tankönyv az elméleti módszertan és a gondosan szerkesztett feladatok gazdag
tárháza, melyet jól kiegészítenek a tényleges problémákat vizsgáló és elemző
gyakorlati példák. Ajánljuk a könyvet minden gyakorlatorientált felsőfokú
képzésben résztvevő hallgatónak és tanárnak oktatási és alkalmazási célokra
egyaránt. Dr. Balogh Péter egyetemi docens, a Marketingkutatás c. tantárgy
előadója Debreceni Egyetem Dr. Kárpáti László egyetemi docens, szakfelelős
Debreceni Egyetem A ?Marketingkutatás gyakorlata? azon, hiánypótló tankönyvek
egyike, melyet szívből ajánlok a felsőfokú képzésben részt vevő hallgatónak, az
adott szakterület művelőjének és a téma iránt érdeklődőnek egyaránt. A Szerző a
marketingkutatás alkalmazásának lehetőségeit konkrét példákon, megvalósult
projektmunkákon keresztül mutatja be, mely segíti a gyakorló marketing
szakembereket mindennapi munkájukban, és egyben iránymutatást ad a terület
leendő művelőinek is. A könyv logikus felépítésben, szakszerűen, de mégis
olvasmányosan mutatja be a kutatás módszertanát, folyamatát, a kutatómunkához
szükséges információkat. A Szerző évtizedek óta kimagasló pedagógiai munkát
végző szakember, akitől jó magam is nagyon sokat tanulhattam. Megtisztelő
számomra, hogy ajánlást fogalmazhatok meg egyik kiváló munkájához, melynek
minden sorában visszaköszön alkotója szakértelme, precizitása és maximalizmusa.
Dr. Fodor Mónika főiskolai docens Budapesti Gazdasági Főiskola A kötet adatai:
Kötés: ragasztókötött Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2011 Terjedelem: 306 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 3.040 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.21
Eddig megtekintették 10 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MARKETINGKUTATÁS GYAKORLATA
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETINGKUTATÁS GYAKORLATA" című hirdetést látja. (fent)