TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN ? ESETTANULMÁNYOK A
Szerző: Dr. Balogh Eszter L?Harmattan Kiadó, 2015 Ez a könyv a lehető legjobb
történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok
évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak
fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb
vállalatok között? A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az
érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A
Szerző ?váratlan? felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka
nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a ?bizalom hiányának?
nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart
inkább az ún. ?keleti piac? jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a
?nyugati?, kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet
ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye
a magyar nemzetgazdaság fejlődése. dr. Farkas János Dr. Balogh Eszter
szociológus, egyetemi tanulmányait Pécsett végezte, majd a doktori
disszertációját a Corvinus Egyetemen szerezte meg. Kutatói gondolkodásmódjára
nagy hatást gyakoroltak az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatai, melyhez a
Rézler Gyula Alapítvány segítette hozzá. Jelenleg a Károli Gáspár Református
Egyetem docense és három szép kisgyermek édesanyja.
történelmi pillanatban jelenik meg, ugyanis közismert, hogy a magyar vállalatok
évtizedek óta különböző túlélési stratégiákat alkalmaznak. Miért nem tudnak
fejlődni a kicsik, és miért növekszenek a különbségek a kisebb és a nagyobb
vállalatok között? A könyvből kiderül, hogy a piaci lehetőségek és az
érvényesülés tekintetében esélyegyenlőtlenség van a vállalkozások között. A
Szerző ?váratlan? felfedezése, hogy a hazai ipar szerény teljesítményének oka
nemcsak gazdasági, hanem társadalmi természetű, amit ő a ?bizalom hiányának?
nevez. A rendkívül izgalmas interjúkból az is kiderül, hogy míg az építőipart
inkább az ún. ?keleti piac? jellemzői határozzák meg, addig az autóipar már a
?nyugati?, kapitalista piac szabályai szerint fejlődik és működik. A könyvet
ajánlom a gazdasági szakemberek mellett minden olyan olvasónak, akinek szívügye
a magyar nemzetgazdaság fejlődése. dr. Farkas János Dr. Balogh Eszter
szociológus, egyetemi tanulmányait Pécsett végezte, majd a doktori
disszertációját a Corvinus Egyetemen szerezte meg. Kutatói gondolkodásmódjára
nagy hatást gyakoroltak az Egyesült Államokban szerzett tapasztalatai, melyhez a
Rézler Gyula Alapítvány segítette hozzá. Jelenleg a Károli Gáspár Református
Egyetem docense és három szép kisgyermek édesanyja.
Adatlap
Ár: | 1.590 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2024.09.19 |
Eddig megtekintették 45 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TÚLÉLÉSI STRATÉGIÁK A MAGYAR GAZDASÁGBAN ? ESETTANULMÁNYOK A" című hirdetést látja. (fent)