NEMZETKÖZI MARKETING
Szerzők: Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet Akadémiai Kiadó, 2015
Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden
olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem,
aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a
nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti
különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű
megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes
és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint
az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye
Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai,
távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói,
szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek
kezükbe. Morita Tsuneo (a Tateyama R & D Europe Ltd. vezérigazgatója, volt
egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió) A nemzetközi marketing tudományos igényű
bemutatását szolgálja Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet nagyszerűen
szerkesztett, hiánypótló műve. A könyvben közreadott ismeretanyag nagymértékben
hozzájárulhat a nyitott, exportorientált magyar gazdaság válság utáni
felemelkedéséhez, fejlesztéséhez. Rekettye Gábor rendkívül körültekintően
foglalkozik azokkal a nemzetközi kritériumokkal, amelyekre -bár csekély a
ráhatásunk-, de ismeretük és hozzájuk való alkalmazkodásunk elősegíti
marketing-döntéseink előkészítését és sikeres végrehajtását. Nagy értéke a
könyvnek a kulturális jellemzők és különbözőségek, valamint a
marketingkommunikációs eszközök interkulturális szempontú bemutatása Malota
Erzsébet és Tóth Tamás tollából, hisz a fogyasztói szokások és a kommunikáció
elemzése nélkül nem juthatunk közel a fogyasztók eszéhez és szívéhez. Ehhez
járul hozzá napjaink új digitális eszköztárának ismertetése is, Csordás Tamás és
Gáti Mirkó által. Az exportőr vállalatok tudatos piaci tevékenységéhez ad
nélkülözhetetlen támpontokat Rekettye Gábor a külpiacra való kilépés formáinak
és a nemzetközi marketing eszköztárának bemutatásával, alapos elemzésével,
tanulságos példákkal és esetekkel alátámasztva. Jó szívvel ajánlom a könyvet
minden gazdasági szakembernek, kutatónak és egyetemi hallgatónak. Sugár András a
Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja a Westel, a T-Mobile volt
vezérigazgatója A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2015 Terjedelem: 474 oldal
Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden
olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem,
aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a
nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti
különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű
megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes
és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint
az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye
Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai,
távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói,
szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek
kezükbe. Morita Tsuneo (a Tateyama R & D Europe Ltd. vezérigazgatója, volt
egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió) A nemzetközi marketing tudományos igényű
bemutatását szolgálja Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet nagyszerűen
szerkesztett, hiánypótló műve. A könyvben közreadott ismeretanyag nagymértékben
hozzájárulhat a nyitott, exportorientált magyar gazdaság válság utáni
felemelkedéséhez, fejlesztéséhez. Rekettye Gábor rendkívül körültekintően
foglalkozik azokkal a nemzetközi kritériumokkal, amelyekre -bár csekély a
ráhatásunk-, de ismeretük és hozzájuk való alkalmazkodásunk elősegíti
marketing-döntéseink előkészítését és sikeres végrehajtását. Nagy értéke a
könyvnek a kulturális jellemzők és különbözőségek, valamint a
marketingkommunikációs eszközök interkulturális szempontú bemutatása Malota
Erzsébet és Tóth Tamás tollából, hisz a fogyasztói szokások és a kommunikáció
elemzése nélkül nem juthatunk közel a fogyasztók eszéhez és szívéhez. Ehhez
járul hozzá napjaink új digitális eszköztárának ismertetése is, Csordás Tamás és
Gáti Mirkó által. Az exportőr vállalatok tudatos piaci tevékenységéhez ad
nélkülözhetetlen támpontokat Rekettye Gábor a külpiacra való kilépés formáinak
és a nemzetközi marketing eszköztárának bemutatásával, alapos elemzésével,
tanulságos példákkal és esetekkel alátámasztva. Jó szívvel ajánlom a könyvet
minden gazdasági szakembernek, kutatónak és egyetemi hallgatónak. Sugár András a
Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja a Westel, a T-Mobile volt
vezérigazgatója A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: Kartonált, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2015 Terjedelem: 474 oldal
Adatlap
Ár: | 4.420 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.08 |
Eddig megtekintették 7 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "NEMZETKÖZI MARKETING" című hirdetést látja. (fent)