Betöltés...

Sally Goddard - Reflexek, tanulás és viselkedés

A Goddard-módszert Magyarországon is oktatják. Metódusa azon a gondolaton
alapul, hogy csak megfelelő idegrendszeri fejlettséggel rendelkező gyermekeknél
alkalmazhatóak hatásosan a különböző oktatási módszerek. Az ilyen gyermek
fejlődik, előre halad, ellentétben azzal a gyermekkel, akinél olyan reflexek is
érvényesülnek, amelyeket már régen ?ki kellett volna nőnie?. A Goddard-módszer
alkalmazói megkeresik, hogy miért marad le egy gyermek a korosztályától, majd
megfelelő gyakorlatokkal fejlesztik az idegrendszerét, és ezáltal
felzárkóztatják, sikerélményekhez juttatják őt. Több mint húsz éve már annak,
hogy A.E. Tansley feltette a kérdést: Miért nem figyel a legtöbb pedagógus az
iskolások pszichológiai és szociális problémái mellett arra is, vajon elég
fejlett-e a gyermek idegrendszere az elvárásokhoz és a követelményekhez? Ez a
kérdés irányította Peter Blythe figyelmét a Neurofiziológiai Pszichológiai
Intézetben a tanulás és a viselkedés fizikai alapjainak tanulmányozására. Arra a
következtetésre jutott, hogy a primitív (túlélő) és a testtartási reflexek
felismerése és vizsgálata komoly segítséget jelenthet az orvosok,
pszichológusok, pedagógusok és a szülők számára abban, hogy megértsék, miért
marad le egy gyermek a korcsoportjától. Ez a könyv nemcsak arra tanítja meg a
szülőket és szakembereket, hogy felismerjék a nehézségek és az elmaradás okát,
hanem arra is, miként, milyen gyakorlatokkal segítsék, fejlesszék a gyermeket. A
Goddard-módszer alkalmazói megkeresik, hogy miért marad le egy gyermek a
korosztályától, majd megfelelő gyakorlatokkal fejlesztik az idegrendszerét, és
ezáltal felzárkóztatják, sikerélményekhez juttatják őt.

Tovább
Adatlap
Ár: 2.450 Ft
Könyvkereső: Egészség, egészségügyi
 
Feladás dátuma: 2025.08.15
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Sally Goddard - Reflexek, tanulás és viselkedés
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Sally Goddard - Reflexek, tanulás és viselkedés " című hirdetést látja. (fent)