Betöltés...

MIND THE GAP

Kreatív turisztikai coaching Szerző: Bódis Gábor Akadémiai Kiadó, 2018
Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak
adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv
turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés
gyakorlata. Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató,Magyar Turisztikai
Ügynökség Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről
alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott,
ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom
mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing,
turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy
előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket. Csurgó
József,egyetemi hallgató Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a
marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal
a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin
keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás
összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben. Dr. Melanie Kay Smith,
egyetemi docens Budapesti Metropolitan Egyetem A kötet adatai: Formátum: A/5
Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2018

Tovább
Adatlap
Ár: 2.635 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.07.31
Eddig megtekintették 122 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MIND THE GAP
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MIND THE GAP" című hirdetést látja. (fent)