![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
Dunlop SP Sport Maxx GT DSST ( 245/50 R18 100Y *, runflat )
Gazdaságos és környezetbarát teljesítményabroncs a kis és alsó-középkategória
számára. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény
érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A
Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék
és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló
visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás
és precizitás. RunOnFlat Dunlop önhordó technológia (DSST) A Dunlop egyedülálló
RunOnFlat megoldásának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80
kilométert is megtehet még. A RunOnFlat technológiával készülő gumiabroncsok
megerősített oldalfala az összes levegő eltávozása után is megőrzi a gumiabroncs
rugalmasságát.Biztonsági figyelmeztetés A Dunlop RunOnFlat abroncsokat csak
olyan autókra szabad felszerelni, amelyek fel vannak készítve defekttűrő
abroncsokkal való haladásra, és működő abroncsnyomásjelző rendszerrel (pl.
Dunlop WARNAIR) is rendelkeznek. A maximálisan megengedett 80 km távolságot és
80 km/ó sebességet nem szabad túllépni. Mivel az adott gépkocsira vonatkozó
feltételek eltérőek lehetnek, mindenképpen tekintse át a gépkocsi használati
útmutatóját. Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett
keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten
kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény,
markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás. Nanorészecskék. A
versenyzésben használt szénkorom nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A
gyantával és polimerekkel kevert nanorészecskék száraz és nedves útfelületen
egyaránt kiváló tapadást biztosítanak.Előnyök Kimagasló tapadás száraz és nedves
útfelületen, precíz fékezési jellemzők, jobb kopásállóság. Csatlakozás nélküli
öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját
csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás
nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás. Multi Radius Tread (MRT).
Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt
az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek
köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és
progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes
érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság.
számára. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény
érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A
Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék
és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló
visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás
és precizitás. RunOnFlat Dunlop önhordó technológia (DSST) A Dunlop egyedülálló
RunOnFlat megoldásának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80
kilométert is megtehet még. A RunOnFlat technológiával készülő gumiabroncsok
megerősített oldalfala az összes levegő eltávozása után is megőrzi a gumiabroncs
rugalmasságát.Biztonsági figyelmeztetés A Dunlop RunOnFlat abroncsokat csak
olyan autókra szabad felszerelni, amelyek fel vannak készítve defekttűrő
abroncsokkal való haladásra, és működő abroncsnyomásjelző rendszerrel (pl.
Dunlop WARNAIR) is rendelkeznek. A maximálisan megengedett 80 km távolságot és
80 km/ó sebességet nem szabad túllépni. Mivel az adott gépkocsira vonatkozó
feltételek eltérőek lehetnek, mindenképpen tekintse át a gépkocsi használati
útmutatóját. Silica-Plus keverék. A futófelület a motorsportból átvett
keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony hőmérsékleten
kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény,
markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás. Nanorészecskék. A
versenyzésben használt szénkorom nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A
gyantával és polimerekkel kevert nanorészecskék száraz és nedves útfelületen
egyaránt kiváló tapadást biztosítanak.Előnyök Kimagasló tapadás száraz és nedves
útfelületen, precíz fékezési jellemzők, jobb kopásállóság. Csatlakozás nélküli
öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját
csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás
nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás. Multi Radius Tread (MRT).
Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt
az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek
köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és
progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes
érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság.
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 114.934 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Gumik, felnik |
Feladás dátuma: | 2025.02.07 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Dunlop SP Sport Maxx GT DSST ( 245/50 R18 100Y *, runflat )" című hirdetést látja. (fent)