![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
Autó motor előmelegítő, 800 Watt
Diesel motor előmelegítő fűtőkészülék. Beépítésével elkerülhetjük az autó
hidegindítását , ezáltal jelentősen nőhet a motor élettartama . Használatával
elősegíthetjük az indítás utáni gyors utastér fűtést. A fűtés 230 Voltos
hálózatról üzemel, használatához időkapcsoló vagy távirányítós vezérlő ajánlott.
- Szakszerű beépítés esetén -20Co -on is garantáltan előfűti motorját. - TUV
MEEI által bevizsgált ! 800 Wattos autó motor előmelegítő készülék A 800 Wattos
motor előmelegítő ajánlott max. 2500 cm3-es bármilyen Diesel autóba, munkagépbe
. A beépítés szakértelmet igényel ! Szakszerűtlen bekötés esetén mind az autóban
mind pedig a fűtésben károk keletkezhetnek ! Készülékeinkben nincs keringető
szivattyú, ezért a folyadék körfogását a hőmérséklet különbség biztosítja.
Szakszerű beépítés esetén -20Co -on is garantáltan előfűti motorját. Az
autószerelőknek nem kell aprólékosan részletezni a motor hidegindítás
motorzabáló káros hatását. A motorkopás érdemi része gyakorlatilag a
hidegindításból származik. Hidegindítás alatt szigorúan véve minden olyan
indítást értünk, amikor a kenőolaj és a hűtőközeg hőmérséklete +60Co alatt van.
Komoly indítási nehézségek természetesen már -5Co alatti motor és környezeti
hőmérsékletnél is jelentkezhetnek. A motor mindenképpen megszenvedi a
hidegindítást, még akkor is, ha viszonylag könnyen beindul. A leggyakoribb
probléma az, hogy az öregedő motor, ha kompresszióját némileg már elvesztette,
akkor melegen ugyan még tökéletesen üzemel, - véleményünk szerint -, de a
hidegindításhoz (gáz begyulladáshoz) szükséges levegő hőmérsékletet sűrítéssel
már nem tudja létrehozni. Ilyenkor a legjobb izzító rendszer sem tud minden
problémát megoldani. Az öregedő motoroknál jelentkezik még az adagoló-porlasztók
gyakori hibája is. Ez elsősorban az indítómotorok fordulatszámán, a kis
fordulaton kialakuló nagy hidraulikus veszteségen látszik. Így az üzemanyag adag
mennyiség csökkenése, a nyomás felépülés ellustulása léphet fel, és ennek
következtében a porlasztás minőségének romlása, és a ciklus adagok
egyenlőtlensége jelentkezik. A hosszan tartó köszörülés tovább növeli a kopást,
amely a motor teljes leépüléséhez vezethet. Ha az indítás megkönnyítésére indító
sprayt használnánk, szinte biztos lenne a gyűrűtörés. Több sikertelen indításnál
a henger falán lecsapódó gázolaj leszivárog a forgattyús hajtóműbe és ott a
kenőolajat fokozatosan felhígítja. A dermedt motorra való ráindítás sok száz
amperes, nagyobb motoroknál - a pillanatnyi rövidzár miatt - akár ezeramperes
terhelő áramot is eredményezhet, amely akkumulátorunkat terheli feleslegesen.
Tetézi a nehézségeket a dermedt parafinos gázolaj, ami könnyen eltömítheti az
áramlási keresztmetszeteket. Ha nehezen is, de beindult a motor, akkor nem
látunk ki a jeges ablakon, mert sokáig nincs elegendő hulladék hő az utas kabin
fűtéséhez, az ablakok jégmentesítéséhez. Ha megnézzük egy kissé kompresszió
hiányos diesel motor indításakor keletkező füst paramétereit, bizony elképesztő
eredményt kapunk. Két negatív káros dolog történik - szennyezzük a levegőt,
koptatjuk motorunkat, pár perc alatt sok-sok kilométer megtételének megfelelő
kopás keletkezik a forgattyús hajtóműben. Ha az indítás előtt - a nagyobb kinti
hidegben is a motor általános hőmérséklete - a hűtőközegé, a kenőolajé, a
hengereket határoló szerkezeti elemeké - legalább 40Co fokos, akkor a fenti
problémák nem jelentkeznek. Nagyon fontos a beépítés és beüzemelés
szakszerűsége! Az alapelv az, hogy a készüléket állítva kell lehelyezni az alsó
víztér magasságában. A készülék elektromos kivezetése alul , a másik oldalán
lévő kivezető vízcsőcsonk pedig felül legyen. Minden esetben ez a csőcsonk meleg
ág. A készülékeken gumis csőbilincseket helyeztünk el, amivel a megfelelő módon
rögzíteni tudjuk, csökkentve a gépjármú rezgéseit a készülék felé. A hideg ág a
készülék oldalából ered amit minden esetben az alsó víztérhez kell
csatlakoztatni, vásznas a gépkocsik vízteréhez gyártott gumitömlő segítségével.
Ki és Bemenő csatlakozás átmérője: 17,5 mm. Fontos információk ! Csak olyan
szakember, tulajdonos végezzen beszerelést, aki teljesen tisztában van az adott
gépjármű vízterének működésével! Továbbá tisztában van a hőmérséklet különbségen
alapuló folyadékkeringetés feltételeivel. Az elégedettség és a siker ezen múlik.
Készülék típusaink beüzemelésekor és üzemeltetése közben levegő ne kerüljön,
vagy keletkezzen a rendszerben, mert rövid időn belül megfog hibásodni! A
készülék szakszerű beépítése után javasolt a motor beindítása, járatása
mindaddig, amíg a termosztát ki nem nyit és az összes beszorult levegő el nem
hagyja a vízteret. A készülék bekapcsolása után 5-10 perccel érezhető a felső
rész melegedése, de az alsó résznek hidegnek kell maradnia. Ez azt jelenti, hogy
megindult a hűtőfolyadék keringése a készüléken keresztül. Amennyiben a hideg ág
is elkezd melegedni, úgy azonnal ki kell kapcsolni a készüléket, mert légzárvány
van a rendszerben, vagy nem megfelelően lett felszerelve. Újra át kell gondolni
a bekötés szakszerűségét. Később természetesen melegedhet a visszatérő ág is, de
mindig kell legalább 20-30 Co hőmérséklet különbségnek lenni a készülék alsó és
fel része között. Jól megválasztott WATT szám és szakszerű szerelés esetén 1 óra
alatt felmelegszik a motor. Nem javasoljuk a több órás üzemeltetést, inkább a
szakaszos üzemet támogatjuk.
hidegindítását , ezáltal jelentősen nőhet a motor élettartama . Használatával
elősegíthetjük az indítás utáni gyors utastér fűtést. A fűtés 230 Voltos
hálózatról üzemel, használatához időkapcsoló vagy távirányítós vezérlő ajánlott.
- Szakszerű beépítés esetén -20Co -on is garantáltan előfűti motorját. - TUV
MEEI által bevizsgált ! 800 Wattos autó motor előmelegítő készülék A 800 Wattos
motor előmelegítő ajánlott max. 2500 cm3-es bármilyen Diesel autóba, munkagépbe
. A beépítés szakértelmet igényel ! Szakszerűtlen bekötés esetén mind az autóban
mind pedig a fűtésben károk keletkezhetnek ! Készülékeinkben nincs keringető
szivattyú, ezért a folyadék körfogását a hőmérséklet különbség biztosítja.
Szakszerű beépítés esetén -20Co -on is garantáltan előfűti motorját. Az
autószerelőknek nem kell aprólékosan részletezni a motor hidegindítás
motorzabáló káros hatását. A motorkopás érdemi része gyakorlatilag a
hidegindításból származik. Hidegindítás alatt szigorúan véve minden olyan
indítást értünk, amikor a kenőolaj és a hűtőközeg hőmérséklete +60Co alatt van.
Komoly indítási nehézségek természetesen már -5Co alatti motor és környezeti
hőmérsékletnél is jelentkezhetnek. A motor mindenképpen megszenvedi a
hidegindítást, még akkor is, ha viszonylag könnyen beindul. A leggyakoribb
probléma az, hogy az öregedő motor, ha kompresszióját némileg már elvesztette,
akkor melegen ugyan még tökéletesen üzemel, - véleményünk szerint -, de a
hidegindításhoz (gáz begyulladáshoz) szükséges levegő hőmérsékletet sűrítéssel
már nem tudja létrehozni. Ilyenkor a legjobb izzító rendszer sem tud minden
problémát megoldani. Az öregedő motoroknál jelentkezik még az adagoló-porlasztók
gyakori hibája is. Ez elsősorban az indítómotorok fordulatszámán, a kis
fordulaton kialakuló nagy hidraulikus veszteségen látszik. Így az üzemanyag adag
mennyiség csökkenése, a nyomás felépülés ellustulása léphet fel, és ennek
következtében a porlasztás minőségének romlása, és a ciklus adagok
egyenlőtlensége jelentkezik. A hosszan tartó köszörülés tovább növeli a kopást,
amely a motor teljes leépüléséhez vezethet. Ha az indítás megkönnyítésére indító
sprayt használnánk, szinte biztos lenne a gyűrűtörés. Több sikertelen indításnál
a henger falán lecsapódó gázolaj leszivárog a forgattyús hajtóműbe és ott a
kenőolajat fokozatosan felhígítja. A dermedt motorra való ráindítás sok száz
amperes, nagyobb motoroknál - a pillanatnyi rövidzár miatt - akár ezeramperes
terhelő áramot is eredményezhet, amely akkumulátorunkat terheli feleslegesen.
Tetézi a nehézségeket a dermedt parafinos gázolaj, ami könnyen eltömítheti az
áramlási keresztmetszeteket. Ha nehezen is, de beindult a motor, akkor nem
látunk ki a jeges ablakon, mert sokáig nincs elegendő hulladék hő az utas kabin
fűtéséhez, az ablakok jégmentesítéséhez. Ha megnézzük egy kissé kompresszió
hiányos diesel motor indításakor keletkező füst paramétereit, bizony elképesztő
eredményt kapunk. Két negatív káros dolog történik - szennyezzük a levegőt,
koptatjuk motorunkat, pár perc alatt sok-sok kilométer megtételének megfelelő
kopás keletkezik a forgattyús hajtóműben. Ha az indítás előtt - a nagyobb kinti
hidegben is a motor általános hőmérséklete - a hűtőközegé, a kenőolajé, a
hengereket határoló szerkezeti elemeké - legalább 40Co fokos, akkor a fenti
problémák nem jelentkeznek. Nagyon fontos a beépítés és beüzemelés
szakszerűsége! Az alapelv az, hogy a készüléket állítva kell lehelyezni az alsó
víztér magasságában. A készülék elektromos kivezetése alul , a másik oldalán
lévő kivezető vízcsőcsonk pedig felül legyen. Minden esetben ez a csőcsonk meleg
ág. A készülékeken gumis csőbilincseket helyeztünk el, amivel a megfelelő módon
rögzíteni tudjuk, csökkentve a gépjármú rezgéseit a készülék felé. A hideg ág a
készülék oldalából ered amit minden esetben az alsó víztérhez kell
csatlakoztatni, vásznas a gépkocsik vízteréhez gyártott gumitömlő segítségével.
Ki és Bemenő csatlakozás átmérője: 17,5 mm. Fontos információk ! Csak olyan
szakember, tulajdonos végezzen beszerelést, aki teljesen tisztában van az adott
gépjármű vízterének működésével! Továbbá tisztában van a hőmérséklet különbségen
alapuló folyadékkeringetés feltételeivel. Az elégedettség és a siker ezen múlik.
Készülék típusaink beüzemelésekor és üzemeltetése közben levegő ne kerüljön,
vagy keletkezzen a rendszerben, mert rövid időn belül megfog hibásodni! A
készülék szakszerű beépítése után javasolt a motor beindítása, járatása
mindaddig, amíg a termosztát ki nem nyit és az összes beszorult levegő el nem
hagyja a vízteret. A készülék bekapcsolása után 5-10 perccel érezhető a felső
rész melegedése, de az alsó résznek hidegnek kell maradnia. Ez azt jelenti, hogy
megindult a hűtőfolyadék keringése a készüléken keresztül. Amennyiben a hideg ág
is elkezd melegedni, úgy azonnal ki kell kapcsolni a készüléket, mert légzárvány
van a rendszerben, vagy nem megfelelően lett felszerelve. Újra át kell gondolni
a bekötés szakszerűségét. Később természetesen melegedhet a visszatérő ág is, de
mindig kell legalább 20-30 Co hőmérséklet különbségnek lenni a készülék alsó és
fel része között. Jól megválasztott WATT szám és szakszerű szerelés esetén 1 óra
alatt felmelegszik a motor. Nem javasoljuk a több órás üzemeltetést, inkább a
szakaszos üzemet támogatjuk.
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 41.500 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Kiegészítők |
Feladás dátuma: | 2025.02.07 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Autó motor előmelegítő, 800 Watt" című hirdetést látja. (fent)