Szelepcsiszoló paszta Benzineshez VMP Auto Classic VMP15
2:1-ben szelepcsiszoló és polírozó paszta, mely kifejezetten
benzinmotorokhoz lett kifejlesztve. Ez a kis rudacska majdnem gyémánt
keménységű tégla színű csiszolóanyagot tartalmaz. Ezzel a csiszolópasztával
rendkívül hamar elvégezhető a szelepcsiszolás, akár 30 másodperc alatt
szelepenként. Ezzel megkönnyítve az autószerelők munkáját. Egyetlen tubus 100db
szelepre elegendő, ami rendkívül gazdaságos. Ugyanis szelepenkénti fogyasztás
csak 0,2 gramm.Optimális csiszolási idő: 30 másodperctől 5 percigÁtlagos
szemcseméret: 53-90 mkmTömítettség: -0,75 atmA szelepek biztosítják az
égéstér összenyomását, így a tömítettségnek 100%-osnak kell lennie. Ez csak
tökéletes szelep tehermentesítéssel érhető el. Egyedülálló összetételének
köszönhetően a 2 az 1-ben nem csak marketing klisé. Ez valódi funkcionális
előny. Míg más termékek csak egylépéses feldolgozásra képesek, addig ez a paszta
egy durva és egy befejező vegyületet is tartalmaz.A VMPAUTO Diamond paszta durva
összetétele ? 80 mikron szemcseméretű durva szemcséjű paszta ? előkészíti a
felületet a mikrocsiszolás következő szakaszához. Amikor a felületi érdesség
eléri az 1,2 mikront, a paszta befejező összetétele működésbe lép. A
legfinomabb, 28 µm-es szemcseméret tökéletes szelepprofilt tesz lehetővé 0,5
µm-es érdességig. Még az ASTM által előírtnál is jobb (1 mikron).Így
gyakorlatilag néhány perc alatt szinte tökéletes érdességű szelepet kap az
autószerelő mester.Hogyan kell használni?Használatához szaktudás szükséges!1.
Nyomjunk kis mennyiségű (0,2-0,5 g.) pasztát a szelep élére.2. Tegyük egy
megfelelő méretű gyenge rugót a szelep rudjára.3. Helyezzük a szelepet a rugóval
a henger belsejébe.4. Rögzítsük a szelepet az osztóban vagy a gumi
foglalatban.5. Forgassuk a szelepet előre-hátra csavarmozdulatokkal.6. Ha
véletlenül kiemelő a szelepet csiszolás közben, akkor a pasztát pótolni kell
visszahelyezés előtt.Figyelmeztetés!Ne használjon fúrót a szelepcsiszoláshoz!Ne
Próbáljon meg túl sok fémet eltávolítani.Az optimális csiszolási idő 3-5 perc.Ha
a munkafelület szürke színű lesz, akkor a feladat akkor a szelepcsiszolás
kész.Szelepcsiszolást követően mossunk el minden alkatrészt. A felesleget szedje
le féktisztítóval.Ha paszta marad a felületen, akkor a szeleprendszer gyorsabban
kopik.Kiszerelés: 40 gramm
benzinmotorokhoz lett kifejlesztve. Ez a kis rudacska majdnem gyémánt
keménységű tégla színű csiszolóanyagot tartalmaz. Ezzel a csiszolópasztával
rendkívül hamar elvégezhető a szelepcsiszolás, akár 30 másodperc alatt
szelepenként. Ezzel megkönnyítve az autószerelők munkáját. Egyetlen tubus 100db
szelepre elegendő, ami rendkívül gazdaságos. Ugyanis szelepenkénti fogyasztás
csak 0,2 gramm.Optimális csiszolási idő: 30 másodperctől 5 percigÁtlagos
szemcseméret: 53-90 mkmTömítettség: -0,75 atmA szelepek biztosítják az
égéstér összenyomását, így a tömítettségnek 100%-osnak kell lennie. Ez csak
tökéletes szelep tehermentesítéssel érhető el. Egyedülálló összetételének
köszönhetően a 2 az 1-ben nem csak marketing klisé. Ez valódi funkcionális
előny. Míg más termékek csak egylépéses feldolgozásra képesek, addig ez a paszta
egy durva és egy befejező vegyületet is tartalmaz.A VMPAUTO Diamond paszta durva
összetétele ? 80 mikron szemcseméretű durva szemcséjű paszta ? előkészíti a
felületet a mikrocsiszolás következő szakaszához. Amikor a felületi érdesség
eléri az 1,2 mikront, a paszta befejező összetétele működésbe lép. A
legfinomabb, 28 µm-es szemcseméret tökéletes szelepprofilt tesz lehetővé 0,5
µm-es érdességig. Még az ASTM által előírtnál is jobb (1 mikron).Így
gyakorlatilag néhány perc alatt szinte tökéletes érdességű szelepet kap az
autószerelő mester.Hogyan kell használni?Használatához szaktudás szükséges!1.
Nyomjunk kis mennyiségű (0,2-0,5 g.) pasztát a szelep élére.2. Tegyük egy
megfelelő méretű gyenge rugót a szelep rudjára.3. Helyezzük a szelepet a rugóval
a henger belsejébe.4. Rögzítsük a szelepet az osztóban vagy a gumi
foglalatban.5. Forgassuk a szelepet előre-hátra csavarmozdulatokkal.6. Ha
véletlenül kiemelő a szelepet csiszolás közben, akkor a pasztát pótolni kell
visszahelyezés előtt.Figyelmeztetés!Ne használjon fúrót a szelepcsiszoláshoz!Ne
Próbáljon meg túl sok fémet eltávolítani.Az optimális csiszolási idő 3-5 perc.Ha
a munkafelület szürke színű lesz, akkor a feladat akkor a szelepcsiszolás
kész.Szelepcsiszolást követően mossunk el minden alkatrészt. A felesleget szedje
le féktisztítóval.Ha paszta marad a felületen, akkor a szeleprendszer gyorsabban
kopik.Kiszerelés: 40 gramm
Adatlap
Ár: | 2.990 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Autóápolás |
Feladás dátuma: | 2024.11.29 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Szelepcsiszoló paszta Benzineshez VMP Auto Classic VMP15" című hirdetést látja. (fent)