
Amritsar: Az Aranytemplom (VGBND 67388)
Az Amritsar: Aranytemplom (magyar kiadás) társasjátékban a játékosok a kor
különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a
Szikh Birodalom Maharadzsáját azAranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára
a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Az indiai Amritsar (Szent
Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir
Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szenthelyeként
ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is
lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója
a XIX.század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső
szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a
nevét kapta.Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző
személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh
Birodalom Maharadzsáját azAranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a
templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az
általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabbanés leghatékonyabban kell
majd megszerveznünk.Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala
játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját
elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során
1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól menedzseltük a
munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a
kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját
játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a
templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot
szerezzünk.A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb
Presztízspontot éri el!TARTALOM:1-4 játékos részére14 éves kortólkb 60-120 perc
játékidőAngol nyelvű szabály a dobozbanNyelvfüggetlen játék#01 / #02 / #03 / #04
/ #05 / #06 / #07 / #08 / #09 / #10 / #11 / #12 / #13 / #14 / #15 / #16 / #17 /
i#18 / #19 / #20 / #21 / #22 / #23 / #24 / #25 / #26 / #27 / #28 / #29 / #30 /
#31 / #32 / #33 / #34 / #35 / #36 / #37 / #38 / #39 / #40 / #41 / #42 / #43 /
#44
különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a
Szikh Birodalom Maharadzsáját azAranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára
a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Az indiai Amritsar (Szent
Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir
Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szenthelyeként
ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is
lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója
a XIX.század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső
szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a
nevét kapta.Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző
személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh
Birodalom Maharadzsáját azAranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a
templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az
általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabbanés leghatékonyabban kell
majd megszerveznünk.Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala
játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját
elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során
1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól menedzseltük a
munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a
kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját
játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a
templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot
szerezzünk.A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb
Presztízspontot éri el!TARTALOM:1-4 játékos részére14 éves kortólkb 60-120 perc
játékidőAngol nyelvű szabály a dobozbanNyelvfüggetlen játék#01 / #02 / #03 / #04
/ #05 / #06 / #07 / #08 / #09 / #10 / #11 / #12 / #13 / #14 / #15 / #16 / #17 /
i#18 / #19 / #20 / #21 / #22 / #23 / #24 / #25 / #26 / #27 / #28 / #29 / #30 /
#31 / #32 / #33 / #34 / #35 / #36 / #37 / #38 / #39 / #40 / #41 / #42 / #43 /
#44

Adatlap
Ár: | 12.990 Ft |
Játék: | Társasjátékok |
Feladás dátuma: | 2025.07.30 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Amritsar: Az Aranytemplom (VGBND 67388)" című hirdetést látja. (fent)