BIZALOMKUTATÁS ÜZLETI KAPCSOLATOKBAN
Egy diadikus adatelemzési megközelítés Szerzők: Gelei Andrea, Dobos Imre Typotex
Kiadó, 2019 Az elmúlt néhány évtizedben jelentős szemléletváltás volt
megfigyelhető a gazdálkodástudományban. A gazdaság globalizálódásával, az
informatikai eszközök gyors fejlődésével és hatékony összekapcsolódásukkal a
hálózatok jelenléte és szerepe a gazdasági sikerben mindenki számára
kézzelfoghatóvá vált. Míg korábban a gazdálkodástudomány a gazdasági
szereplőkre, kiemelten a vállalatokra fókuszált, mára a vállalatok hálózati
kontextusának megértése lett az egyik legfontosabb cél. E hálózati kontextus
alapvető építőeleme az üzleti kapcsolat, ezért a tudományos igényű vizsgálatok
nagy figyelmet fordítanak ennek a diadikus elemzési egységnek a vizsgálatára. Az
üzleti kapcsolat rendkívül összetett jelenség, a vizsgálata elméleti szempontból
sem könnyű feladat, és a témával kapcsolatban a kutatásmódszertan is számos
követelményt támaszt. Könyvünk a kapcsolati bizalom üzleti környezetben történő
vizsgálatán keresztül illusztrálja ezeket a kutatási kihívásokat, de egyben
igyekszik előremutató is lenni: egy olyan statisztikai módszertant mutat be,
alkalmaz és fejleszt, melyet kimondottan a kapcsolati jelenségek elemzésére
fejlesztettek ki. A kötet adatai: Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
142 oldal
Kiadó, 2019 Az elmúlt néhány évtizedben jelentős szemléletváltás volt
megfigyelhető a gazdálkodástudományban. A gazdaság globalizálódásával, az
informatikai eszközök gyors fejlődésével és hatékony összekapcsolódásukkal a
hálózatok jelenléte és szerepe a gazdasági sikerben mindenki számára
kézzelfoghatóvá vált. Míg korábban a gazdálkodástudomány a gazdasági
szereplőkre, kiemelten a vállalatokra fókuszált, mára a vállalatok hálózati
kontextusának megértése lett az egyik legfontosabb cél. E hálózati kontextus
alapvető építőeleme az üzleti kapcsolat, ezért a tudományos igényű vizsgálatok
nagy figyelmet fordítanak ennek a diadikus elemzési egységnek a vizsgálatára. Az
üzleti kapcsolat rendkívül összetett jelenség, a vizsgálata elméleti szempontból
sem könnyű feladat, és a témával kapcsolatban a kutatásmódszertan is számos
követelményt támaszt. Könyvünk a kapcsolati bizalom üzleti környezetben történő
vizsgálatán keresztül illusztrálja ezeket a kutatási kihívásokat, de egyben
igyekszik előremutató is lenni: egy olyan statisztikai módszertant mutat be,
alkalmaz és fejleszt, melyet kimondottan a kapcsolati jelenségek elemzésére
fejlesztettek ki. A kötet adatai: Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
142 oldal
Adatlap
Ár: | 2.380 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.08 |
Eddig megtekintették 24 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "BIZALOMKUTATÁS ÜZLETI KAPCSOLATOKBAN" című hirdetést látja. (fent)