SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék /
SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék / Benzin- és
Dízelmotorokhoz - 125ml 1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: - A Spuri üzemanyagba adagolva
az ellátó rendszert tisztítja. - A Spuri a nagytakarítást a robbanótérben is
folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - A Spuri második
technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező
felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve. - A Spuri hosszantartó használat
mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi. - A Spuri harmadik alapvető
előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több
energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén
affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát. - A Spuri
hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is
használható! 2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - A Spuri eltávolítja az
üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a
kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos
használat esetén. - A Spuri használata gazdaságos, hiszen 5-12%-os megtakarítást
eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A Spuri
által tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a
környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya
előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el
kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló
hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek
felhasználása nélkül. - A Spurival dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a
hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. Kopogás
nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI
alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb
lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - A Spuri az új járművek és erőgépek
üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és
nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4
2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a
márkaszervizben.) - A Spuri által nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és
nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor
hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag. - A
Spuri az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a
szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt
hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a
korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A Spuri
előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép,
mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A Spuri csökkenti a
porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is.
Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a
szívó- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és
folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A Spuri az
üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi,
ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 3. A SPURI
HASZNÁLATA: A Spurit tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.:
100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az
üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a
flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. 4. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS:
- 1 db 500 ml-es Spuri: 250 l üzemanyaghoz = kb. 3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l
üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet
az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak
350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. - 12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség
literenként 23 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. -
A Spurinak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás.
Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI
-20 °C-ig - A Spuri biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan
gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelő járművek dinamizmusát visszaadja
gázolaj minoségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy
szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel előkészítés viszont a motoroknál
szükséges! - A Spuri kitűnően vizsgázott a hűtőközeg vízterének kitakarításában
pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a
hűtőrendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt
motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter
SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort
járatjuk üzemi hofokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hűtőközeget, ami
magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel
fagyállóval! 5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A Spurihoz - Csak eredeti
csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog! -
Többletadagolás nem káros, de felesleges. - Nagy hidegben -10 °C körül dupla
mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében! - Egyes járműveknél, valamint
erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba
rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek
fokozottabb kenése miatt. - A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási
hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI
nélkül. - Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre
ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön! - Az adalék gőzeinek belégzése
egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell! - A Spuri
szabadalommal védett termék! - A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a
beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és
Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április
15-én. - AMEI eng. szám: 501/0586.
Dízelmotorokhoz - 125ml 1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS: - A Spuri üzemanyagba adagolva
az ellátó rendszert tisztítja. - A Spuri a nagytakarítást a robbanótérben is
folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan. - A Spuri második
technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező
felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve. - A Spuri hosszantartó használat
mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi. - A Spuri harmadik alapvető
előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több
energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén
affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát. - A Spuri
hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is
használható! 2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI: - A Spuri eltávolítja az
üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a
kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos
használat esetén. - A Spuri használata gazdaságos, hiszen 5-12%-os megtakarítást
eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével. - A Spuri
által tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a
környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya
előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el
kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló
hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek
felhasználása nélkül. - A Spurival dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a
hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. Kopogás
nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI
alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb
lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás. - A Spuri az új járművek és erőgépek
üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és
nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4
2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a
márkaszervizben.) - A Spuri által nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és
nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor
hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag. - A
Spuri az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a
szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt
hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a
korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli! - A Spuri
előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép,
mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is. - A Spuri csökkenti a
porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is.
Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a
szívó- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és
folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett. - A Spuri az
üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi,
ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 3. A SPURI
HASZNÁLATA: A Spurit tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.:
100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az
üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a
flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. 4. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS:
- 1 db 500 ml-es Spuri: 250 l üzemanyaghoz = kb. 3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l
üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet
az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak
350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. - 12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség
literenként 23 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. -
A Spurinak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás.
Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI
-20 °C-ig - A Spuri biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan
gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelő járművek dinamizmusát visszaadja
gázolaj minoségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy
szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel előkészítés viszont a motoroknál
szükséges! - A Spuri kitűnően vizsgázott a hűtőközeg vízterének kitakarításában
pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a
hűtőrendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt
motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter
SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort
járatjuk üzemi hofokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hűtőközeget, ami
magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel
fagyállóval! 5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A Spurihoz - Csak eredeti
csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog! -
Többletadagolás nem káros, de felesleges. - Nagy hidegben -10 °C körül dupla
mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében! - Egyes járműveknél, valamint
erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba
rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek
fokozottabb kenése miatt. - A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási
hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI
nélkül. - Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre
ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön! - Az adalék gőzeinek belégzése
egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell! - A Spuri
szabadalommal védett termék! - A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a
beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és
Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április
15-én. - AMEI eng. szám: 501/0586.
Adatlap
Ár: | 2.890 Ft |
Besorolása: | Autóápolás |
Feladás dátuma: | 2024.11.29 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "SPURI - Motortisztító és Üzemanyag-javító Energia Folyadék /" című hirdetést látja. (fent)