Marketingkutatás 4.0
?Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a fogyasztód, ügyfeled, soha
ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd
meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass -
ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul
megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az
eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a
fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a
fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A
Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába
kerülhetsz a fentiekhez.? Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications
?Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás
sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy
a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi
Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége,
hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A
téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.? Veres Zoltán, Pannon
Egyetem, egyetemi tanár
ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj nyitott szemmel, mérj, értsd
meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit! Kizárólag szakszerűen kutass -
ennek feltételeként légy tisztában a módszertani lehetőségeiddel! Egy rosszul
megválasztott kutatási design többet árt, mint használ - hiába tűnhet az
eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a menedzsment számára. A marketing a
fogyasztó viselkedésének vizsgálatával kezdődik, és a siker kizárólag a
fogyasztó véleményének vizsgálatát követően értékelhető valódinak. A
Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és aktuális tudás birtokába
kerülhetsz a fentiekhez.? Kovács Balázs, Ipsos, Marketing Communications
?Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb tanulsága, hogy a kutatás
sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó felkészültsége. Mondhatjuk, hogy
a piackutatás vevőjének elégedettsége megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi
Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége,
hogy bemutatja a kutatási technológia fejlődésének legújabb eredményeit is. A
téma oktatói számára rendkívüli és régen várt segítség.? Veres Zoltán, Pannon
Egyetem, egyetemi tanár
Adatlap
Ár: | 6.150 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.05.12 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketingkutatás 4.0" című hirdetést látja. (fent)